Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg blir vekket flere ganger i uken av naboen

Han er kjempe grei, og jeg snakker med han hver gang jeg går forbi. Men nå de siste ukene som jeg har jobbet natt så forstår han det ikke. Han ringer på døren og vekker meg, eller så ringer han og vekker meg. Og hver gang sier jeg "Jobber natt, så er ikke helt våken enda og må sove mer" men uansett så fortsetter han :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet dagens med å springe etter trikken og klarte, idet jeg satte meg ned, å søle kaffe på innerlåret til hun søte jenta jeg satte meg ned ved siden av.

Riktignok hadde hun tajts på, så vi unngikk de verste skadene, men fremdeles smooth as fuck og en bra start på dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet dagens med å springe etter trikken og klarte, idet jeg satte meg ned, å søle kaffe på innerlåret til hun søte jenta jeg satte meg ned ved siden av.

Riktignok hadde hun tajts på, så vi unngikk de verste skadene, men fremdeles smooth as fuck og en bra start på dagen

Passet du på å tørke grundig opp etter deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...