Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gymmen er et inferno. Det er seriøst 40 grader der nede. Sa ifra til resepsjonisten at de måtte gjøre noe med temperaturen og fikk i svar at "Norske bygg er ikke laget for denne typen temperatur, så det blir varmt.." prøvde da å forklare at et treningstudio er litt annerledes, men fikk bare kjeft for at jeg "kranglet" :(..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gymmen er et inferno. Det er seriøst 40 grader der nede. Sa ifra til resepsjonisten at de måtte gjøre noe med temperaturen og fikk i svar at "Norske bygg er ikke laget for denne typen temperatur, så det blir varmt.." prøvde da å forklare at et treningstudio er litt annerledes, men fikk bare kjeft for at jeg "kranglet" :(..

Her går to varmepumper på kjøling, trening på varme dager er behagelig rett i nærheten av varmepumpene. Dvs du må trene på tredemølle eller kjempe om plass på et område for slyngetrening,.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gymmen er et inferno. Det er seriøst 40 grader der nede. Sa ifra til resepsjonisten at de måtte gjøre noe med temperaturen og fikk i svar at "Norske bygg er ikke laget for denne typen temperatur, så det blir varmt.." prøvde da å forklare at et treningstudio er litt annerledes, men fikk bare kjeft for at jeg "kranglet" :(..

Jo varmere det er når du løfter, jo større fettforbrenning... true story, brah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

I natt drømte jeg om bestevennen min som har flyttet til trondheim, fordi jeg savner henne så mye. da jeg sjekket facebook fikk jeg beskjed om at "nå har du og malene helsem vært venner i 7 år!!"

thanks for reminding me.

)-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...