Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Total krise på hjemmefronten, samt PMS fra helvette som gjør at jeg har lyst til å spise alt som er spiselig i en mils omkrets. Holder seriøst på å dø av cravings selv om jeg er mett.

Jeg føler meg svært beæret over at jeg ikke får disse cravingsene.. Til gjengjeld ender jeg opp som delvis funksjonshemmet når det først er rødt i bildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Og der ble jeg vel egentlig singel igjen. Oh well, det var gøy mens det varte.

Da kan du sitte i helsetrøya med hånda i underbuksa og klø deg uten å få "konstruktive" tilbakemeldinger på personlig utvikling;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh oh oh, dette kan jeg! Kom :D let's get drunk.

Drunk? Husk at du e itj fuill før du skit på dæ. Alt før det er å regne som sjarmerende salongberuselse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auch! Jeg pleier i det minste aldri å la det gå ut over noen andre, bare koker innvendig uten å gi uttrykk for det og har lyst til å spise alt som er i hus... Klem til deg - ikke gøy!

Jeg har akkumulert ganske mange år i faste forhold så basert på mine erfaringer gjør jeg det eneste fornuftige i sånne situasjoner, "skygger banen", tar det som "bonusfri" og bruker tiden til å gjøre mannfolk ting.

I går dro jeg på pistolskytekonkurranse og tilbrakte litt kvalitets tid med gutta. Winning!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stresset mye etter jobb for å rekke bussen til trening. En liten stund før bussen skal gå begynner det å regne i bøtter og spann, akkompagnert av torden og lyn, samt en dose hagl. Jeg kom meg ikke med den bussen. Heldigvis fikk jeg skyss senere, og oppdaget at det var midt i rushtida. Uansett hvor jeg snudde meg omtrent var det noen som brukte det utstyret det jeg trengte. Dessuten merket jeg at kalken min ikke var i sekken, så den har jeg greid å miste eller rote bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...