Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arrived Denmark. I mårrå begynner skolen, er helt alene av folk jeg kjenner (kjenner absolutt INGEN i nærmeste 50 mils omkrets ) Kjæresten besøk er kanskje om 2 ukers tid (usikkert) ooog rommene er identiske til norske fengselrom, ca 10m2 på 2 pers inkl bad :arghh::arghh:

dess skal jeg være her til januar :cry::cry: Miss alredy home

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrived Denmark. I mårrå begynner skolen, er helt alene av folk jeg kjenner (kjenner absolutt INGEN i nærmeste 50 mils omkrets ) Kjæresten besøk er kanskje om 2 ukers tid (usikkert) ooog rommene er identiske til norske fengselrom, ca 10m2 på 2 pers inkl bad :arghh::arghh:

dess skal jeg være her til januar :cry::cry: Miss alredy home

Men du er i DANMARK:love:

Neida, jeg skjønner det er kjipt, bare prøv å gjør det beste ut av det. Om ikke annet, er du en erfaring rikere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arrived Denmark. I mårrå begynner skolen, er helt alene av folk jeg kjenner (kjenner absolutt INGEN i nærmeste 50 mils omkrets ) Kjæresten besøk er kanskje om 2 ukers tid (usikkert) ooog rommene er identiske til norske fengselrom, ca 10m2 på 2 pers inkl bad :arghh::arghh:

dess skal jeg være her til januar :cry::cry: Miss alredy home

Når skolen begynner, si ja til å bli med på ting....selv om du kanskje ikke har helt lyst/ork. Beste måten å bli kjent med folk på=) Kanskje får du en venn for livet? ;P Er det fadderuke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skolen begynner, si ja til å bli med på ting....selv om du kanskje ikke har helt lyst/ork. Beste måten å bli kjent med folk på=) Kanskje får du en venn for livet? ;P Er det fadderuke?

ingen fadderuke, er ikke type norsk college, men mer type videregående med boplass, skal prøve å snakke me folk her, på engelsk :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da stemmer jeg for okklusjonscurlz! :D Haha!

hahaha! Får (seriøst!) teste det i morgen da. Legday + okklusjonscurls. It´s a deal. Og jeg som aldri har trent biceps før, i det hele tatt :-P Ikke sånn direkte liksom. Satser på at dette kanskje får musikk-armbåndet til å passe meg slik at det ikke sklir av :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...