Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjærlighetslivet mitt er et eneste stort kaos :cautious: Eksen er ustabil, han nye jeg driver på med har jeg blitt forelska i men jeg tror det bare er sex for han, og så har jeg en som jeg snakker mye med som er verdens greieste person, men SÅ ikke min type...

Gjest QueenWinther
Ser du ironien?

Nei, faktisk ikke. Som sagt, så er poenget med tråden at du kan klage over ting uten at andre skal kommentere det(slik jeg har inntrykk av). Du klagde ikke over noe, du sa at hun er heldig som ikke har det verre i dag enn at mandager generelt er dritt - og det er jeg enig i, men det betyr ikke at jeg er bitch mot henne fordi hun klager over noe jeg ikke ville klagd over selv. Du er også heldig som ikke har kreft, har en god jobb og generelt et bra liv, men det er faen ikke noen som kommenterer det når du klager på bagateller her inne, så da synes jeg at du skal holde deg for god til å bitche på ting andre synes at er kjipt.

Annonse

Nei, faktisk ikke. Som sagt, så er poenget med tråden at du kan klage over ting uten at andre skal kommentere det(slik jeg har inntrykk av). Du klagde ikke over noe, du sa at hun er heldig som ikke har det verre i dag enn at mandager generelt er dritt - og det er jeg enig i, men det betyr ikke at jeg er bitch mot henne fordi hun klager over noe jeg ikke ville klagd over selv. Du er også heldig som ikke har kreft, har en god jobb og generelt et bra liv, men det er faen ikke noen som kommenterer det når du klager på bagateller her inne, så da synes jeg at du skal holde deg for god til å bitche på ting andre synes at er kjipt.

Takk! :love:

And for the record, hvilke rett har man til å dømme andres dårlige dager, hva som faktisk lå bak at mandager er dritt kan være alt mellom himmel og jord og for alt vedkommende vet.

Når man legger ting ut om ting på offentlige plasser som dette, så må man vel tåle at folk reagerer på det? Folk skal for all del få lov til å klage på det de vil uten at jeg skal stoppe dem, men da skal vel folk også få lov til å klage på det de klager på? Tror forsåvidt ikke det finnes noen regler for tråden heller.

Jeg syns noen av de tingene folk klager på her er litt weird (men noen syns vel det samme om meg), men det jeg reagerer mest på er vel folk som:

1. Klager VELDIG mye her

2. Klager over de samme tingene igjen og igjen. Kanskje ett godt tegn på at det er på tide å forandre noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...