Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sååå trøtt :sleep: var god og energirik hjemme, kort gåtur til skolen, og BAM! i naturfagstimen på skolen forsvant all energien fra meg ...

null fokus, null energi, null lyst til å jobbe og stoffet er viktig :cry: this will be a looooooong day

Annonse

Dumt spørsmål kanskje, men, hva er s'mores? o_O

Den nyeste questbaren som har kommet ut :D:love:

Nja. Nesten. Det har kommet en questbar som skal smake s'mores. S'mores (eller "some more"s om du vil) er en slags kakesandwich, med kjeks, sjokolade og marshmallows.

Teller det hvis alarmen sto på 05:50 og jeg slumret et kvarter? 8)

Dagens: faens kaldt ute, brrrr. Og jeg skal sitte 8 timer på introduksjonsseminar i forbindelse med nye jobben. Har de ikke fri tilgang til kaffe må fitnessbloggen stille kausjon etter at jeg har tatt livet av h*n som er ansvarlig for opplegget

guttungen skulle ha pappan sin opp klokka 0450 idag!!! hva erre med det liksom .

itillegg så fikk jeg oppgradert Galaxy S5`n til android 5.0 lolipop noe som resulterte i att jeg måtte bruke den ekstra timen i våken tillstand på og resette tlf til fabrikks innstillinger og setta opp driten på nytt...

snart er strikken strekt langt nok og iPhone 6 må kjøpes...

Annonse

Teller det hvis alarmen sto på 05:50 og jeg slumret et kvarter? 8)

Dagens: faens kaldt ute, brrrr. Og jeg skal sitte 8 timer på introduksjonsseminar i forbindelse med nye jobben. Har de ikke fri tilgang til kaffe må fitnessbloggen stille kausjon etter at jeg har tatt livet av h*n som er ansvarlig for opplegget

Nei, det er selve oppstandelsen som teller :)

Gårsdagens da, ble deeen spisedagen... Tror d ble godt laaangt over 10 000kcal :eek: litt brownie, litt av gullrotkake, en vaniliebolle (sånn type muffins) 1 halv stor sjokolademuffin og sammen med dette en toasted marshmellow frappe hvor halvparten ble drikket opp. Senere hjemme en typisk morsmiddag av kjøttkaker stekt i masse olje (sååå gode at eg spiste sånn 10 stykker! ) og utpå kvelden en hel pakke chips Lays sour cream and onion (takk til en her på forumet for gaven i posten :D de smakte himmelsk :love: ) og sammen med chipsene ble det en del sjokoladebiter og noen kjeks... Toppen av kaka var det null trening :( (hvis shopping iche teller da)

Føles ut som det er blitt lagt på seg 2 kg fett og 5kg vann nå... Sånn går det med veninnebesøk fra Polen :whistle:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...