Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Snø, jævla snø. Falt enda ørten cm til av faenskapet i natt.

Ikke nok med det, jeg må faen meg ut og flytte på driten også. Koste, måke, frese, koste, børste, spa, måke, skrape.. og gjenta. Kan den ikke bare falle ned til der jeg må flytte den da? Hva er vitsen med å lage så mye unødig jobb?

Får frynser av mindre :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nok med det, jeg må faen meg ut og flytte på driten også. Koste, måke, frese, koste, børste, spa, måke, skrape.. og gjenta. Kan den ikke bare falle ned til der jeg må flytte den da? Hva er vitsen med å lage så mye unødig jobb?

Får frynser av mindre :cry:

Ta det som en ekstra styrkeøkt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cøliaki.Har bare tatt blodprøver, men skal til videre utredning til uken. Så får vi se hva de finner. Nå har jeg bare gått uti fra hva legen min sa til meg da.

OK. Jeg har cøliaki, hatt diagnosen i ca. 6 år nå. Det går stort sett veldig greit :) Det er ingen god nyhet å få, men samtidig er det bedre å vite hva som feiler en enn å ikke vite. Spesielt når det er ganske greit å gjøre noe med, som med cøliaki. Det blir litt omstilling den første tiden med mat og alle matvarene som inneholder gluten. Det årnar sej. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Jeg har cøliaki, hatt diagnosen i ca. 6 år nå. Det går stort sett veldig greit :) Det er ingen god nyhet å få, men samtidig er det bedre å vite hva som feiler en enn å ikke vite. Spesielt når det er ganske greit å gjøre noe med, som med cøliaki. Det blir litt omstilling den første tiden med mat og alle matvarene som inneholder gluten. Det årnar sej. Lykke til :)

Tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med det, jeg må faen meg ut og flytte på driten også. Koste, måke, frese, koste, børste, spa, måke, skrape.. og gjenta. Kan den ikke bare falle ned til der jeg må flytte den da? Hva er vitsen med å lage så mye unødig jobb?

Får frynser av mindre :cry:

Hør, hør, en sann våpenbror! Den dritten der klarer vi oss uten, jajamensann! Topp galskapen med overivrige naboer og familie som fryder seg over faenskapet, så har vi oppskriften på det totale, mentale sammenbruddet. Igjen, valium på dispensere burde vært på blåresept for sånne som oss. Gjerne i skjønn kombo med tungt brennevin. Enda jeg nesten ikke drikker. Tenker på å begynne nå forresten. For noen år siden løste jeg dette ved systematisk å kjøre bilen frem og tilbake 20 ganger hver gang før jeg dro på jobb. Endte med at jeg måtte ha traktor med skrape da snøhelvette pakket seg så mye at jeg MED FART ikke kom ut av garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hør, hør, en sann våpenbror! Den dritten der klarer vi oss uten, jajamensann! Topp galskapen med overivrige naboer og familie som fryder seg over faenskapet, så har vi oppskriften på det totale, mentale sammenbruddet. Igjen, valium på dispensere burde vært på blåresept for sånne som oss. Gjerne i skjønn kombo med tungt brennevin. Enda jeg nesten ikke drikker. Tenker på å begynne nå forresten.

Dere kan fint sende snøen t meg :rolleyes: må jo dra 1 time opp i fjellet før jeg skal se et fnugg av snø :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Økten jeg skal ha i dag ser nesten ut som et drapsforsøk.

er faktisk så sliten at jeg nesten griner akkurat nå, aner ikke hva som kom over meg. //:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...