Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hvorfor jeg liker dette, siden det noe av det verste jeg vet er tannlege... må være ordet ROTFYLLAMPUTASJON (med store bokstaver) som hørtes litt kult ut kanskje :p

Kan hende det høres kult når man leser det! Men når du sitter hos tannlegen og "håper" på noe standard og de sier du må ha ROTFYLLAMPUTASJON så kan jeg sverge på at jeg kjapt ble bleik i trynet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Vikartime i dag - som EGENTLIG ikke er et problem, men jeg liker ikke å ha timer på colosseum fordi det er en JÆVLA STOLPE midt i rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt, og du har også tett nok skjeggvekst til at det funker (ser det ut til på bildet). Go for it!!

Det er det som er så frustrerende; ser du de bare flekkene? Det har jeg ikke barbert ut - og det er symmetrisk på begge sider :roflmao: jeg synes bare det ser så utrolig snodig ut selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så frustrerende; ser du de bare flekkene? Det har jeg ikke barbert ut - og det er symmetrisk på begge sider :roflmao: jeg synes bare det ser så utrolig snodig ut selv!

Ser ikke at det er noen bare flekker inni selve skjegget, nei? hvis du har det så er de såpass små at det vil jevne seg ut når du sparer, fordi skjegg ikke gror rett utover. Uansett tror jeg at du fokuserer på sånne små detaljer som du bare ser selv, men veldig få andre tenker over (litt det samme som med jenter og celulitter:P)

Hiv deg over i skjegg-tråden heller og få din dom (og sikkert mange tips!) der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Okay fitnessbloggen; render me your judgement. For jeg klarer ikke og bli enig med meg selv.

Har jeg et ansikt som tillater skjegg?

JA

ikke ta det vekk plz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...