Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sååå trøtt :sleep: var god og energirik hjemme, kort gåtur til skolen, og BAM! i naturfagstimen på skolen forsvant all energien fra meg ...

null fokus, null energi, null lyst til å jobbe og stoffet er viktig :cry: this will be a looooooong day

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teller det hvis alarmen sto på 05:50 og jeg slumret et kvarter? 8)

Dagens: faens kaldt ute, brrrr. Og jeg skal sitte 8 timer på introduksjonsseminar i forbindelse med nye jobben. Har de ikke fri tilgang til kaffe må fitnessbloggen stille kausjon etter at jeg har tatt livet av h*n som er ansvarlig for opplegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

guttungen skulle ha pappan sin opp klokka 0450 idag!!! hva erre med det liksom .

itillegg så fikk jeg oppgradert Galaxy S5`n til android 5.0 lolipop noe som resulterte i att jeg måtte bruke den ekstra timen i våken tillstand på og resette tlf til fabrikks innstillinger og setta opp driten på nytt...

snart er strikken strekt langt nok og iPhone 6 må kjøpes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teller det hvis alarmen sto på 05:50 og jeg slumret et kvarter? 8)

Dagens: faens kaldt ute, brrrr. Og jeg skal sitte 8 timer på introduksjonsseminar i forbindelse med nye jobben. Har de ikke fri tilgang til kaffe må fitnessbloggen stille kausjon etter at jeg har tatt livet av h*n som er ansvarlig for opplegget

Nei, det er selve oppstandelsen som teller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens da, ble deeen spisedagen... Tror d ble godt laaangt over 10 000kcal :eek: litt brownie, litt av gullrotkake, en vaniliebolle (sånn type muffins) 1 halv stor sjokolademuffin og sammen med dette en toasted marshmellow frappe hvor halvparten ble drikket opp. Senere hjemme en typisk morsmiddag av kjøttkaker stekt i masse olje (sååå gode at eg spiste sånn 10 stykker! ) og utpå kvelden en hel pakke chips Lays sour cream and onion (takk til en her på forumet for gaven i posten :D de smakte himmelsk :love: ) og sammen med chipsene ble det en del sjokoladebiter og noen kjeks... Toppen av kaka var det null trening :( (hvis shopping iche teller da)

Føles ut som det er blitt lagt på seg 2 kg fett og 5kg vann nå... Sånn går det med veninnebesøk fra Polen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...