Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Eh, jeg tar ikke det så dramatisk ;) Det skal sies at jeg har vel kanskje utnyttet situasjonen litt, så man kan vel kanskje si at jeg har kanskje gjort det til en jævlig dirty cut? :whistle: Men det i kjeven er ikke noe problem så lenge jeg holder litt bevegelse i den, ved og le eller snakke, så det er ikke et massivt problem :)

MEN; jeg vil si at den profesjonelle nysgjerrigheten i det norske helsevesenet har nådd et farlig lavt nivå :huh: Hele seks forskjellige leger har kjent på det, konkludert med det at "de kjenner ikke noe unormalt" (hallo? Kjenner du ikke den druestore klumpen under kjeven på venstre side? Virkelig?!) og når jeg forklarer de symptomene jeg har stopper det alltid ved "æææh, vi tar noen random blodprøver". De har blitt redusert til NAV-pushere.

Og det skal sies at selv om jeg ikke er utdannet lege, så har jeg vært involvert i medisin og anatomi på et ganske høyt hobbynivå (type skrive faux hypoteseutredninger innen psykologi blant annet) så jeg er ikke helt i tåka. Og jeg ble ganske overasket når "klump i halsen" fører til følgende spørsmålsrekke: "har du Hep B?", "bruker du skitne sprøyter?" "har du seksuell omgang med prostituerte?", "ligger du med menn?", "har du vært i Asia eller Afrika siste tiden?" :dry:

Faen ass, selv jeg; den menneskelige inkarnasjonen av selv-ironi, ble litt snurt av det der... Helvete..

Lege er ikke ensbetydene med inteligens åpenbart… nuvel, derfor skrev jeg tannlege, da det lett kan tenkes i tannrot betennelse. Og det er no' dritt. Ikke gi deg. Du kjenner en kule, da er det en kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I følge naboen e de bættere meldt 20 cm snø. Jeg trodde ikke på dette, så jeg sjekket det - og det stemte. Åååååååå som jeg hater det, nå kommer'n til å stå forran kjøkkenvinduet mitt med nypreppa ski og glise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

jeg vet jeg tidligere har trodd at coach prøver å ta livet av meg med programmene sine, men denne uken toppet det seg. 8rpm på 2x18??? 10rpm på 2x16??

kommer til å dø

og miste all huden min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele dagen her er egentlig møkk. Måtte stå over sosialisering fordi jeg er helt blakk, treninga gikk ræv selv om jeg ga alt jeg hadde, jeg får ikke til å gjøre jobben jeg skal gjøre fordi hjernen har takka for seg, og i tillegg vil ene kunden min vil endre hele designet ETTER de har godkjent det. Også har jeg vondt overalt etter to knall og fall på isen pluss at det kjennes ut som jeg begynner å bli syk. Det hadde jo vært kronen på verket. Nå skal jeg evakuere til playstation for å feile der også. Hurra!

</rant>

Godtar og slår meg til ro med at denne dagen her er ræva, men så sur og grinete som jeg er nå er ikke lov i lengda. Derfor er alt meget bedre i morgen, med blanke ark osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...