Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

"du er så liten og lett at du bør jo løpe en mil på under 50minutter"

og derfor får jeg ha en løpetest neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør bættere, igjen!!!! Åååååååååå jeg bare ser gliset til nabo'n. Åååååååååå det er til å få mark av. En skikommentar til… skal vente med å dra på jobb til etter at fyren har dratt. Nervene mine tåler ikke det frydefulle gliset nå. %^*]>!!£\|]*+ snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det snør bættere, igjen!!!! Åååååååååå jeg bare ser gliset til nabo'n. Åååååååååå det er til å få mark av. En skikommentar til… skal vente med å dra på jobb til etter at fyren har dratt. Nervene mine tåler ikke det frydefulle gliset nå. %^*]>!!£\|]*+ snø.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lymfekjertel i halsen så stor den bokstavelig talt fyller halve tomrommet i kjevebeinet = -8 kg.. Siden slutten av jula :(

Lege og tannlege!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lege og tannlege!!!!!!

Eh, jeg tar ikke det så dramatisk ;) Det skal sies at jeg har vel kanskje utnyttet situasjonen litt, så man kan vel kanskje si at jeg har kanskje gjort det til en jævlig dirty cut? :whistle: Men det i kjeven er ikke noe problem så lenge jeg holder litt bevegelse i den, ved og le eller snakke, så det er ikke et massivt problem :)

MEN; jeg vil si at den profesjonelle nysgjerrigheten i det norske helsevesenet har nådd et farlig lavt nivå :huh: Hele seks forskjellige leger har kjent på det, konkludert med det at "de kjenner ikke noe unormalt" (hallo? Kjenner du ikke den druestore klumpen under kjeven på venstre side? Virkelig?!) og når jeg forklarer de symptomene jeg har stopper det alltid ved "æææh, vi tar noen random blodprøver". De har blitt redusert til NAV-pushere.

Og det skal sies at selv om jeg ikke er utdannet lege, så har jeg vært involvert i medisin og anatomi på et ganske høyt hobbynivå (type skrive faux hypoteseutredninger innen psykologi blant annet) så jeg er ikke helt i tåka. Og jeg ble ganske overasket når "klump i halsen" fører til følgende spørsmålsrekke: "har du Hep B?", "bruker du skitne sprøyter?" "har du seksuell omgang med prostituerte?", "ligger du med menn?", "har du vært i Asia eller Afrika siste tiden?" :dry:

Faen ass, selv jeg; den menneskelige inkarnasjonen av selv-ironi, ble litt snurt av det der... Helvete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...