Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gledet meg hele helgen og denne dagen på at den nye tven min skulle bli levert på døren i kveld, men dengang ei. Fikk tlf nettopp om at leveringsmannen ikke kunne komme da det var et eller annet med datteren og legevakten, og at jeg selv må ta kontakt med butikken (n):dry:

For noen ræva prioriteringer på leveringsmannen. Yrkesstoltheten er død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tatt blodprøve i dag og det gikk tydeligvis ikke så bra! Fra stikket og opp mot biceps er jeg blå, hoven og helt hard under huden. Ikke klarer jeg å strekke ut eller bøye armen ordentlig heller... Godt jeg var ferdig med trening for i dag og at morgendagen er trenings-fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatt blodprøve i dag og det gikk tydeligvis ikke så bra! Fra stikket og opp mot biceps er jeg blå, hoven og helt hard under huden. Ikke klarer jeg å strekke ut eller bøye armen ordentlig heller... Godt jeg var ferdig med trening for i dag og at morgendagen er trenings-fri.

Det skjedde med meg også, gikk fort over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Glemte iPaden min på elixia, slo samme tå som i går inn i en stol, og blødde på meg selv under gruppetimen und so weiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke kroppen min liker egg lenger. Kløe og utslett på armer og mage. :(

da kan det være greit å holde seg unna egg ja. Sjekk opp og få allergi bekreftet til lege;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel og merke er jeg på bulking, men har nettopp trøkket i meg en hel glutenfri pizza fra Dolly Dimples. Det var ikke planen, da jeg trodde jeg var ferdig med "julebulkingen" for 3 dager siden og skulle fortsette på ordinær bulking (litt lavere kcal enn julebilkingen). Verste er at jeg f… ikke er mett en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her føler jeg at jeg har mye å bidra med!

  • Forsov meg 45 min til jobb, rakk bare hive på meg det første jeg fant og såg ut som et dødt fugleskremsel når jeg kom frem.
  • Hadde ikke rukket å lage klar mat siden jeg forsov meg så måtte kjøpe mat i kantinen og ikke følge matplanen min.
  • Ekstremt hektisk på jobb.
  • Er fortsatt uten mobil til fredag (da nextgentel har sakt opp mitt nåværende abonnement og bruker ekstremt lang tid på å få sendt nytt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...