Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvor blir det av regnet ditt?

Det har kommet enda mer av skiten, så nå blir det enda mer måking. Naboen kvitrer, smører ski og greier. Han er en kødd. Kjerringa sier det er koselig, hu er gal. Kollegaene planlegger skitur, skitstøvler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen kom fram her :) Takk :D

Ærede brukere. Er det bare meg som hater snø og bortoverski? Unntaket kan være slalom og annen nedoverbasert aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærede brukere. Er det bare meg som hater snø og bortoverski? Unntaket kan være slalom og annen nedoverbasert aktivitet.

Har da aldri sagt at jeg liker bortoverski ;) Liker bare at det er hvitt så jeg kan få litt stemning siden snøen bestemte seg for å forlate oss her da det var advent og jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærede brukere. Er det bare meg som hater snø og bortoverski? Unntaket kan være slalom og annen nedoverbasert aktivitet.

Snø er for spesielt interesserte. Sand er også for spesielt interesserte.

Snø kan man besøke om man vil ha mye av det, akkurat som sand.

Midt imellom er bra.

Var glad i vinter før, og bodde i skibakken, nå not so much... men så begynner jeg sikkert å bli gammal og grinete med gikt og sånn. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har da aldri sagt at jeg liker bortoverski ;) Liker bare at det er hvitt så jeg kan få litt stemning siden snøen bestemte seg for å forlate oss her da det var advent og jul.

Er du snøhater, eller ikke? Her er det ikke rom for enten/eller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø er for spesielt interesserte. Sand er også for spesielt interesserte.

Snø kan man besøke om man vil ha mye av det, akkurat som sand.

Midt imellom er bra.

Var glad i vinter før, og bodde i skibakken, nå not so much... men så begynner jeg sikkert å bli gammal og grinete med gikt og sånn. :p

Hør, hør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...