Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oppererte på fredag (9jan) så ligger hjemme, kvalm, smerter og FÅR IKKE TRENT noe som helst, ødelegger hele nyttårsstarten min ... desuten kan jeg bare spise youghurt og suppe hvis ikke får jeg stoore smerter og i verste fall kaster opp... dette SUGER bigtime... takk, trengte den o_O:grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg bare må permanent legge alt håp om og ha øyenbryna litt under kontroll for, vel, om du tror man trenger en faceshredder for å få et fjes til og se ut som seven shades of shit har du ikke sett hva jeg tydeligvis kan få til med en klippemaskin! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kom regnet, yess tenkte jeg, da forsvinner snøfaenskapet. Regn på snø = glatt, så jeg gikk på ræva. Så begynte det bættere å snø etterpå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover godt natten igjennom, våkner tidlig, har en bra dag på skolen, og opplagt utover ettermiddagen, og så nærmer klokka seg seks, og BAM, så faller overskuddet som en stein og jeg har mest av alt bare lyst til å sove.

Ikke kult :/

Ta deg en power nap (y) Helt utrolig hva 10-15 minutter med søvn kan gjøre.

http://bigthink.com/ideafeed/take-short-naps-for-energy-long-naps-for-restoration

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor skal du flytte????

Ingen steder :( Den gikk for rett over hva jeg har råd til. Vedder på at det var hun frøkna som var der med pappaen sin og bare "f9z, nå skjønner jeg ingenting" når megleren forsøkte å forklare hva IN-ordning vil si. Og faren bare "Ikke bekymre deg, det ordner vi".

Neida, jeg er ikke bitter i det hele tatt. Det var bare akkurat den type leilighet jeg har vært på utkikk etter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Ingen steder :( Den gikk for rett over hva jeg har råd til. Vedder på at det var hun frøkna som var der med pappaen sin og bare "f9z, nå skjønner jeg ingenting" når megleren forsøkte å forklare hva IN-ordning vil si. Og faren bare "Ikke bekymre deg, det ordner vi".

Neida, jeg er ikke bitter i det hele tatt. Det var bare akkurat den type leilighet jeg har vært på utkikk etter :(

Huffda - antakeligvis finner du noe som passer like bra ift hva du leter etter :) Hvilke områder ser du etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Har blitt litt bortskjemt av å bo på løkka nå, og kan ikke se for meg å flytte ut av byen :(

<3<3<3 jeg fikk det for meg at du skulle flytte til trondheim eller noe

eller verre; vekk fra ringnes park

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...