Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest =xXx=
Så så, jeg kommer tilbake over nyttår. Heia Dag!

Ha en GOD Dag;)

Jeg gjorde for noen dager siden den feilen å lese dette:

http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/smith-machine-hang-power-clean

Det påvirker meg fortsatt ... :cry:

"What has been seen, can not be unseen" :lol: Trøst deg med at øvelsen bare har fått en rating på 5,9 av 10.

Jeg skal selv varme opp med benkpresskast i smith maskin i morgen tidelig. Nok en øvelse fra Jim Stoppani som får alle på gymme til å gå o_O:facepalm::dry:

Annonse

Emailene og meldingene fra Getinspired.no tar seg gradvis opp i irritasjon: "Hei søta", "Hei spreka!".

I dag: "Julekort til deg søta, <3 <3".

God nettbutikk med godt utvalg som jeg har kjøpt klær fra, men jeg blir irritert. Det neste blir vel "Hei, Prinsesse!".

Guest =xXx=
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :mad:

får ikke forsette på arbeidsplassen lenger enn 2 januar....da dem ikke har behov mer:mad: fuuuuuuuuu

:(:cry::(

Outch! Stusselig. Håper du har en plan B.

Annonse

Guest =xXx=
Jeg fant størknet spy i håret mitt i dag.

Vært på byen? Er vel ikke det verste å få/finne å håret etter en fuktig aften:)

Outch! Stusselig. Håper du har en plan B.

ï dont....wich is why...im :mad::mad::mad:

høyre kne kuker seg også,,,betennelse av noe slag :mad:

im about to go full angermode :mad:

Guest =xXx=
ï dont....wich is why...im :mad::mad::mad:

høyre kne kuker seg også,,,betennelse av noe slag :mad:

im about to go full angermode :mad:

Kuk i kneet er no dritt. Kuk MED kneet er værre;). Ille med jobben, men en sånn likanes fyr som du, kommer ikke til å gå arbeidsledig. Bruk kontaktnettet ditt. Hva er utdannelsen, hva er jobberfaringen, hva ønsker du å drive med?

Kuk i kneet er no dritt. Kuk MED kneet er værre;). Ille med jobben, men en sånn likanes fyr som du, kommer ikke til å gå arbeidsledig. Bruk kontaktnettet ditt. Hva er utdannelsen, hva er jobberfaringen, hva ønsker du å drive med?

hehehe :) vikarbyrået ordner nok noe ASAP...im the best they got ;) studert i 3 år, men må ta om siste året- bachlor i Arbeids og Velferdsfag. har hatt jobber som ikke krever særlig med kompetanse, avis bud, produksjonsmedarbeider i møbelfabrikk, produksjons arbeid i kjøttbransjen, lager arbeider :) ikke noe fancy ennda ;)

Guest =xXx=
hehehe :) vikarbyrået ordner nok noe ASAP...im the best they got ;) studert i 3 år, men må ta om siste året- bachlor i Arbeids og Velferdsfag. har hatt jobber som ikke krever særlig med kompetanse, avis bud, produksjonsmedarbeider i møbelfabrikk, produksjons arbeid i kjøttbransjen, lager arbeider :) ikke noe fancy ennda ;)

Jeg kjenner ikke deg. Men slik du fremstår her i forumet, får du jobb. Ingen arbeidsgiver med vettet i behold sier nei til gode likanes emner;)

Jeg prøvde å redde det jeg kunne :D

Tonje, du var min reddende engel på lørdag! Uten deg(og QueenWinther såklart) hadde jeg mest sansynlig svømt i mitt eget spy til slutt:p Btw: Du passer jo helt perfekt til å jobbe i barnehage! Er jo så og si det samme som trengs til å passe på en full person uten hemninger og barn. :D

Vært på byen? Er vel ikke det verste å få/finne å håret etter en fuktig aften:)

Fitnessbloggens Julebord. Det var verdt det.:cool:

Jeg kjenner ikke deg. Men slik du fremstår her i forumet, får du jobb. Ingen arbeidsgiver med vettet i behold sier nei til gode likanes emner;)

er en likandes kar :) tross alt. teamledern sa at eg kan bruke han som referanse. - han er rekna som den teamledern som er vanskeligst å ha med å gjør. så har visst gjort meg fortjent til respekten hans, kollegaene og HR ansvarlig ;) skal sende en Åpen søknad til en anna avdeling.. hehehe