Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ring fire begravelsesbyrå i dag - for å stille et (to) spørsmål angående romanen jeg skriver. Uten å forklare så og si hele boka først, høres spørsmålene helt sjuke ut, så de tre første la på, og den fjerde ba meg ringe opp igjen ved en senere anledning... *sånn går no dagan*

"Hei. Er det lov å legge xxxx i kisten til xxxx før han/hun gravlegges!?" :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser hvor du vil hen, men det snudde på en måte opp-ned på hele dagen min i går, ja..

jeg ville ingen sted hen! :) Det var ikke slikt ment. Krangling, særlig med foreldre tar på, kjenner til det :) Håper dere fant ut av det. For meg hjelper det for så vidt å få trent litt på slike dager - sinne og frustrasjon gir av og til superkrefter (andre ganger er motsatt, og en blir totalt utmattet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa

Faen!

5 timar før timen med rehab-PT kor eg ENDELEG skal få byrja med markløft osv igjen (etter piriformisskade, ikkje ryggskade...) så skal eg berre henta ein lypsyl frå ryggsekken på sida av arbeidsbordet mitt...og klarer å få ein liten strekk/kink i ryggen!!! :cry:

I'm getting to old for this shit... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare to pakker igjen med snørrepapir :cry::cry::cry::cry::cry:

Kommer til å dø.

Afterall smittet meg med superforkjølelse og reiste hjem til Stavanger. What a man... Han får ikke noe gentlemanpris2015 væffal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...