Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sjuk :(

Hjemme alene og kjeder meg så utrolig! For sliten og slakk til å gjør noe som helst ...blæ!

Åsså på 1 juledag da. Støtte likes fra meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å trene, men f*cking Fresh er stengt, og jeg har ikke medlemskap noe annet sted lenger:(

Rett før jeg tar en tur i kjelleren og henter frem benk og vekter, og tar en økt i stua....

Du, gamle bardun har godt av en dag med hvile. Sitter å kjenner på det samme selv, men jul er jul. Lovte et par dager uten trening. Slæpp åff, i morgen er de fleste gymene åpne. Mitt åpner kl 12. Jeg er der 11:55… fortsatt god jul TEW:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk!!! Gubben har heldigvis kommet hjem, så litt mindre ensomt.men fy så kjiiiiiiipt!!!

Kan knapt huske det der. Har barn som er hjemme til jul. Men det var en kjip følelse for et par tiår siden. En gang kjørte jeg 68 mil i et formidabelt snøvær for at moder'n og fader'n ikke skulle sitte ensom uten meg, eller jeg uten dem… godt at gubben er der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
[ATTACH=full]155970[/ATTACH]

Hvorfor ønsker folk meg vondt? Fikk kreft da jeg kikket litt gjennom gruppen :facepalm:

Du skulle sett da Brokkoli lurte på om man ble feit av epler, eller da Morel spurte om PWO. Det er virkelige karsinogener, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på byen og ble bare sjekket opp av -93-94 :( Finnes faen ikke folk fra -90 og og eldre.

Bare å bli vant med det. Du blir eldre. De yngre tar over;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...