Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Emailene og meldingene fra Getinspired.no tar seg gradvis opp i irritasjon: "Hei søta", "Hei spreka!".

I dag: "Julekort til deg søta, <3 <3".

God nettbutikk med godt utvalg som jeg har kjøpt klær fra, men jeg blir irritert. Det neste blir vel "Hei, Prinsesse!".

Tips; blokker mailene og stopp meldingene ☺

Fortsetter under...

Guest =xXx=
er en likandes kar :) tross alt. teamledern sa at eg kan bruke han som referanse. - han er rekna som den teamledern som er vanskeligst å ha med å gjør. så har visst gjort meg fortjent til respekten hans, kollegaene og HR ansvarlig ;) skal sende en Åpen søknad til en anna avdeling.. hehehe

Gjør det;)

Har lyst til å trene, men f*cking Fresh er stengt, og jeg har ikke medlemskap noe annet sted lenger:(

Rett før jeg tar en tur i kjelleren og henter frem benk og vekter, og tar en økt i stua....

Annonse

Guest =xXx=
sjuk :(

Hjemme alene og kjeder meg så utrolig! For sliten og slakk til å gjør noe som helst ...blæ!

Åsså på 1 juledag da. Støtte likes fra meg;)

Guest =xXx=
Har lyst til å trene, men f*cking Fresh er stengt, og jeg har ikke medlemskap noe annet sted lenger:(

Rett før jeg tar en tur i kjelleren og henter frem benk og vekter, og tar en økt i stua....

Du, gamle bardun har godt av en dag med hvile. Sitter å kjenner på det samme selv, men jul er jul. Lovte et par dager uten trening. Slæpp åff, i morgen er de fleste gymene åpne. Mitt åpner kl 12. Jeg er der 11:55… fortsatt god jul TEW:)

Guest =xXx=
takk!!! Gubben har heldigvis kommet hjem, så litt mindre ensomt.men fy så kjiiiiiiipt!!!

Kan knapt huske det der. Har barn som er hjemme til jul. Men det var en kjip følelse for et par tiår siden. En gang kjørte jeg 68 mil i et formidabelt snøvær for at moder'n og fader'n ikke skulle sitte ensom uten meg, eller jeg uten dem… godt at gubben er der:)

Annonse