Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De to ekstraordinære fagene jeg ville ta har eksamen på samme dato. :( Det ene må jeg ha for å få lov til å være mattelærer, så valget ble jo i grunn ganske enkelt. (Også en negativ i seg selv, jeg trodde jeg hadde nok matematikk men jeg trenger 7,5 poeng til. Bah.) Også er det kanskje greit å ikke ta 45 stp i løpet av et semester, når 30 av de er masteravhandling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to ekstraordinære fagene jeg ville ta har eksamen på samme dato. :( Det ene må jeg ha for å få lov til å være mattelærer, så valget ble jo i grunn ganske enkelt. (Også en negativ i seg selv, jeg trodde jeg hadde nok matematikk men jeg trenger 7,5 poeng til. Bah.) Også er det kanskje greit å ikke ta 45 stp i løpet av et semester, når 30 av de er masteravhandling...

kan du ta konten på den ene? :) prøv å se o. du får søke om d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

post-26763-1444099521897_thumb.png

Trenger snorkel før jeg drukner. + at jeg slo tåen i en stol og det er blod under neglen min.

#mandag #mandag #mandag #mandag #mandag #mandag #mandag #mandag #mandag #mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledet meg hele helgen og denne dagen på at den nye tven min skulle bli levert på døren i kveld, men dengang ei. Fikk tlf nettopp om at leveringsmannen ikke kunne komme da det var et eller annet med datteren og legevakten, og at jeg selv må ta kontakt med butikken (n):dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...