Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Do you even motivate?

Tja spørs litt hvordan man ser det. survival of the fittest her i verden, H^n fikk ikke jobben og må personen lære å tilpasse seg og gjøre det bedre i intervju neste gang. Hjelper ikke at folk rundt duller med personen. Verden kan være tøff.. slik er det bare!

Kan være vanskelig for noen på dette forumet da jeg ser alle skriker rundt "Veldig flink" og "hurra så dyktig du er" for hver minste ting. Ser voksene menn på dette forumet som har vært aktive her i flere år og fremdeles sliter med 150kg bøy med en kropsvekt på 90-100kg og får skryt for det!!

Så nå vet du hvorfor jeg reagerte... takk for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

"jeg hadde lett slått deg i 10min snatch med 16kg, ina"

ja for du har prøvd kettlebell før og er sikkert DRITGOD på å snatche

håper faen at all huden din revner av, fitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja spørs litt hvordan man ser det. survival of the fittest her i verden, H^n fikk ikke jobben og må personen lære å tilpasse seg og gjøre det bedre i intervju neste gang. Hjelper ikke at folk rundt duller med personen. Verden kan være tøff.. slik er det bare!

Kan være vanskelig for noen på dette forumet da jeg ser alle skriker rundt "Veldig flink" og "hurra så dyktig du er" for hver minste ting. Ser voksene menn på dette forumet som har vært aktive her i flere år og fremdeles sliter med 150kg bøy med en kropsvekt på 90-100kg og får skryt for det!!

Så nå vet du hvorfor jeg reagerte... takk for meg

To poster, begge i dagens negative, og har allerede takket for deg?

Kårer deg til dagens negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har just fått beskjed fra fru Stilken om at "vi" skal kjøpe "oss" nye gardiner til jul. Aaaaaargh! Trodde jeg kun hadde innkjøp av juleøl igjen på lista.

Mens jeg skriver dette så sier a' at vi bættere ska kjøp oss persienner til heile huset i tillegg. Aaaaaaaarrrrgh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Støvsugde huset da jeg så at det var en edderkopp på veggen RETT foran ansiktet mitt

skrek og gråt i 10min etterpå

sliten i hodet? neiiiida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...