Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

Da er det de som har gått glipp av noe, ikke deg.

åpenbart ikke, da de valgte en de mente var bedre egnet til stillingen.

Annonse

Do you even motivate?

Tja spørs litt hvordan man ser det. survival of the fittest her i verden, H^n fikk ikke jobben og må personen lære å tilpasse seg og gjøre det bedre i intervju neste gang. Hjelper ikke at folk rundt duller med personen. Verden kan være tøff.. slik er det bare!

Kan være vanskelig for noen på dette forumet da jeg ser alle skriker rundt "Veldig flink" og "hurra så dyktig du er" for hver minste ting. Ser voksene menn på dette forumet som har vært aktive her i flere år og fremdeles sliter med 150kg bøy med en kropsvekt på 90-100kg og får skryt for det!!

Så nå vet du hvorfor jeg reagerte... takk for meg

Aldri hatt så vondt i muskler, ledd, nakke, hud og øret. Eller hatt så vondt for å puste og svelge samtidig. + koke og svette om hverandre uten at bihulene er berørt. (Feber på 38.5 :/)

What is this!?

Tja spørs litt hvordan man ser det. survival of the fittest her i verden, H^n fikk ikke jobben og må personen lære å tilpasse seg og gjøre det bedre i intervju neste gang. Hjelper ikke at folk rundt duller med personen. Verden kan være tøff.. slik er det bare!

Kan være vanskelig for noen på dette forumet da jeg ser alle skriker rundt "Veldig flink" og "hurra så dyktig du er" for hver minste ting. Ser voksene menn på dette forumet som har vært aktive her i flere år og fremdeles sliter med 150kg bøy med en kropsvekt på 90-100kg og får skryt for det!!

Så nå vet du hvorfor jeg reagerte... takk for meg

To poster, begge i dagens negative, og har allerede takket for deg?

Kårer deg til dagens negative.

Annonse

Bestefar er på sykehuset. Lungebetennelse og han ble hjerteoperert for to dager siden. Tiden renner ut :/ Så skal på besøk i dag, kanskje siste gang jeg ser han:cry:

+ dag 5 uten trening. Hate on you Influensa!

Guest =xXx=

Har just fått beskjed fra fru Stilken om at "vi" skal kjøpe "oss" nye gardiner til jul. Aaaaaargh! Trodde jeg kun hadde innkjøp av juleøl igjen på lista.

Mens jeg skriver dette så sier a' at vi bættere ska kjøp oss persienner til heile huset i tillegg. Aaaaaaaarrrrgh!

Oppgaven min skal leveres på fredag morgen. Har igjen nesten 1500 ord. Håper på å ligge nede på maks 900 etter i dag, men vedder på at jeg sitter igjen med alt for mye på torsdag...