Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Kettlebell er et mer effektivt treningsverktøy når du skal trene girevoy sport.

Seriøst liksom, jeg kommenterte AKKURAT at kommentaren min i all hovedsak var 'tull' fordi jeg alltid må kommentere når det nevnes kettlebell, slik at det skulle være litt typisk at den kommentaren kom fra meg. Kan ikke folk la en diskusjon ligge bare fordi de er uenige med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kettlebell er et mer effektivt treningsverktøy når du skal trene girevoy sport.

Seriøst liksom, jeg kommenterte AKKURAT at kommentaren min i all hovedsak var 'tull' fordi jeg alltid må kommentere når det nevnes kettlebell, slik at det skulle være litt typisk at den kommentaren kom fra meg. Kan ikke folk la en diskusjon ligge bare fordi de er uenige med meg?

nå var det vel du som "vekket" diskusjonen igjen...? ;)

Det har ikke blitt nevnt på en del poster her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var det vel du som "vekket" diskusjonen igjen...? ;)

Det har ikke blitt nevnt på en del poster her nå.

Se her:

Finnes det et universalt mål for øvelseseffektivitet man kan bruke til å rangere øvelser med uavhengig av utøverens mål?

Hvis nei, hvilke kettlebelløvelser er mer effektive enn kettlebell swing for å oppnå de effekter man ønsker når man trener kettelbell swing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
nå var det vel du som "vekket" diskusjonen igjen...? ;)

Det har ikke blitt nevnt på en del poster her nå.

..... Posten ligger rett over min? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

facebook-chat funker ikke, så jeg får ikke programmene mine for den kommende uken. Ganske irriterende, for M har antakeligvis mye jobb i morgen og da blir det vanskelig å få sendt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

tviler på at han har mailen min nå, så det er et lite problem. :p jeg kommer jo til å få trent, liker bare å kunne forberede meg mentalt for det jeg har i vente, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder på å bli syk. Hatt vondt i halsen i en uke, og våknet i dag med tett nese og haupinnj.

Tre dager før eksamen.

Dette skjer bare ikke.

Har ikke du hatt tilstrekkelig uflaks i det siste da? Er ikke så lenge siden du mistet papirene dine også? Arme jævel. God bedring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

mister helt motet av spesifik muskelanatomi på latinsk og vil faktisk bare legge meg ned for å gråte

men det er ikke veldig effektivt, er det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...