Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Får du mange kommentarer på at du er tynn frøken Winther ?

Neida, fem minutter før sa han at jeg har fått større lår, så jeg tror egentlig bare at jeg henger med ambivalente folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Korrigerte gymlæreren min for feil teknikk i dag. Det ble ikke helt positivt mottatt. Ble hengt ut og gjort narr av foran klassa som en bedreviter...

I slike tilfeller kan det hjelpe å begrunne argumentet sitt. Altså ikke bare si at det er feil, men hvorfor det er feil og hva det fører til og hvordan det bør gjøres korrekt og hvorfor det er korrekt. Da kommer du med et velbegrunnet argument og ikke bare en påstand, og dermed blir det mer krevende å argumentere mot siden det ikke lenger bare er en påstand som kan avfeies.

Nå kan det jo godt hende at du gjorde det, og da blir det for dumt av læreren å forsvare seg til tross for at han gjør feil. Mennesker har vondt for å innrømme feil, spesielt rundt andre mennesker. Miste ansikt og alt det der. Det blir en smule ironisk når en lærer gjør dette :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...