Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjorde et kickass intervju, hadde god tone med begge intervjuerne, smilte og lo og pratet i vei, og så ringer bemanningsbyrået og sier jeg var "en god nummer to". Føkk ju, jeg er ikke noen god nummer to, jeg er AWESOME! Og de gikk glipp av det.

Oppdaget at hodebunnen min enda ikke er ferdig med å kødde med meg. Ikke bare må man belage seg med å ha statham-sveis livet ut, nå blir jeg jaggu gråhåret og. gråhåret. I en alder av 27.

Ka e greia?

Oppdaget at hodebunnen min enda ikke er ferdig med å kødde med meg. Ikke bare må man belage seg med å ha statham-sveis livet ut, nå blir jeg jaggu gråhåret og. gråhåret. I en alder av 27.

Ka e greia?

Stress = grått hår.

Slapp a litt a;)

Gjest QueenWinther

Ka e greia?

Om du blir grå koster hjemmefarge typ 150kr og er lett å fikse. <333

Ka e greia?

Grått er kult! Ikke farge det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...