Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å bli oppringt til intervju, men ikke er aktuell allikevel fordi jeg bor for langt unna per i dag :( Litt vanskelig å bo der man søker jobb når man trenger jobb for å kunne bo der.

I verste fall så må du sørge for selv å dra til intervju - dvs. betale selv , da burde det vel ikke ha noe å si hvor du bor.Da ville jeg snakket med de på forhånd slik at jeg visste at de så på meg som en god kandidat.

Hvis jeg tolket begrunnelsen for avslag riktig da at de ikke vil betale for å få deg til intervju.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I verste fall så må du sørge for selv å dra til intervju - dvs. betale selv , da burde det vel ikke ha noe å si hvor du bor.Da ville jeg snakket med de på forhånd slik at jeg visste at de så på meg som en god kandidat.

Hvis jeg tolket begrunnelsen for avslag riktig da at de ikke vil betale for å få deg til intervju.

Å reise er ingen problem for meg, men heller det at jeg ikke var tilgjengelig raskt nok med tanke på at jeg må flytte først, men det er vanskelig for meg å flytte og skaffe bosted uten å ha en jobb å vise til :) Får satse på noen arbeidsgivere som har hakket bedre tid heller hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

noen har lurt seg inn hjemme hos Farmor, stjålet bakkortet hennes og tømt kontoen.. herregud, jeg får helt vondt inne i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...