Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det mulig å booke massasjekveld med deg? Evt., skal vi gifte oss? <3

Høy er du? Jeg bor ganske langt nord vet du :(! Isbjørner og sånt ruslende rundt i gatene her (som vist i loggen min). Men tørr du å ta turen skal jeg tafse på nakken din! Når det kommer til gifting får du sette en ring på fingeren, så spørre på nytt :p!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy er du? Jeg bor ganske langt nord vet du :(! Isbjørner og sånt ruslende rundt i gatene her (som vist i loggen min). Men tørr du å ta turen skal jeg tafse på nakken din! Når det kommer til gifting får du sette en ring på fingeren, så spørre på nytt :p!

Jeg er ikke spesielt høy, kun 178cm :) hvis jeg noen gang er så langt nord, evt om du er på østlandet, har vi en date!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhm...hvorfor i alle dager forventer folk akkurat *det*? Jeg sier som Ozzy - "I would do anything for love, but I won't do that" :D

Wait, var ikke det Meat Loaf? 0.o

Min dagens negative

post-2517-14440989254885_thumb.jpg

Moro å bo sammen med folk som ikke skjønner at STØPEJERN ikke er riktig verktøy for å steke egg. Og så toppe failkaka med å vaske den med zalo.

Takk. Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hornhinnebetennelse på det ene øyet, skikkelig dritt, må bruke briller noe jeg hater, særlig på trening! På grunn av det fikk jeg ikke gjennomført intervalløkta i går heller. I tillegg gjør det vondt også...blæh

:-((

hælla, jeg har øynekatar, men det er kanskje langt ifra det samme?

Ser iallefall ut som et monster fra den ene siden, med lysende rødt og hovent øye.

Altså, ikke veldig kult i offentligheten:nin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wait, var ikke det Meat Loaf? 0.o

Ozzy Meatloaf? Jo, når du sier det var det vel kanskje det...:)

Min dagens negative

Moro å bo sammen med folk som ikke skjønner at STØPEJERN ikke er riktig verktøy for å steke egg. Og så toppe failkaka med å vaske den med zalo.

Takk. Tusen takk.

Ah, barn er søte :D

Folk som lar 120kg stå igjen på knebøystanga, etter å ha trent tåhev :love:

Digg å slippe å rack-e opp til oppvarmingen, vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...