Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Moro å bo sammen med folk som ikke skjønner at STØPEJERN ikke er riktig verktøy for å steke egg. Og så toppe failkaka med å vaske den med zalo.

Takk. Tusen takk.

hvor skal man ikke steke egg i støpejernspanne?

hilsen han som bruker støpejernspanna til alt, og vasker den i zalo etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå nei.

begynte med å bare vaske den i varmt vann når den var ny.

etter den hadde bygd opp et visst lag med rester, ga jeg faen å brukte zalo.

99% av de oppbygde restene kunne vært fjernet ved å koke ut med salt, samt bruke et verktøy av tre til å skrape bunnen med.

Jeg har imidlertid blitt fortalt at Zalo ikke er fullt så ille mot støpejern som gammel visdom skulle tilsi så lenge man er flink til å olje inn igjen panna senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Språket er flatt, kjedelig og repterende. Dialogen er klein. Det unødvendig høye antallet detaljer er som regel om fullstendig irrelevante ting. Og det punktet hvor JEG hadde satt en naturlig strek for bok en, var ca. 13 timer før forfatteren gjorde det, noe som bare strekker lidelsen ut enda mer. Karakterene er livløse og to-dimensjonale - absolutt all dybde og menneskelighet ved dem er pretensiøs og fake. Hele plottet føles bare alt for overdrevent, livløst og uopphissende.

Hvis jeg skulle beskrevet det med en setning, tror jeg den ville vært noe ala "slik blir resultatet om du finner noen random erotiske noveller, og prøver å presse et plott imellom dem for å lage en historie".

Og hvis jeg noen gang hører noen bruke ordet "murmur" igjen... :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Språket er flatt, kjedelig og repterende. Dialogen er klein. Det unødvendig høye antallet detaljer er som regel om fullstendig irrelevante ting. Og det punktet hvor JEG hadde satt en naturlig strek for bok en, var ca. 13 timer før forfatteren gjorde det, noe som bare strekker lidelsen ut enda mer. Karakterene er livløse og to-dimensjonale - absolutt all dybde og menneskelighet ved dem er pretensiøs og fake. Hele plottet føles bare alt for overdrevent, livløst og uopphissende.

Hvis jeg skulle beskrevet det med en setning, tror jeg den ville vært noe ala "slik blir resultatet om du finner noen random erotiske noveller, og prøver å presse et plott imellom dem for å lage en historie".

Og hvis jeg noen gang hører noen bruke ordet "murmur" igjen... :mad:

Twilight <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

I dag skulle jeg spise lunsj, og oppdaget at jeg nesten var tom for mandelsmør - noe som ikke er stress, fordi jeg kan bestille fra iHerb.

iHerb, derimot, de er HELT tomme for mandelsmør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et ondsinnet monster i kroppen min som får toilltak hver gang jeg begynner å komme skikkelig i gang med trening. Sist gang valgte det å trøske ankelen min, gangen før der så tok den noe salige jafs av håndledd og nå har hofta mi bestemt seg for å gjøre krumspring.

Var til fysio i dag, og jeg har grunnet spenninger i korsrygg irritert en leddkapsel slik at den har blitt betent. Han knakk på plass, men nå gjør det bare enda mer vondt (noe jeg ble advart om siden området er inflammert), og jeg får ikke lov til å gjøre tung styrketrening som mark og knebøy mens jeg er i behandling.

I tillegg sølte jeg balsamicoeddik og olje over hele meg og hele kjøkkenet i dag, så alt lukter litt sånn søtaktig, og gulvet var skikkelig mongovanskelig å få rent.

BAH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte av uvisse årsaker å glemme mobilen hjemme i dag.. Det betydde null musikk til morgencardioen, og betyr null av den sterkt påtrengte energi-musikken min som jeg trenger for å gjennomføre den planlagte løpeturen ETTER jobb. Da blir det beinøkt, noe som forsåvidt også er greit, men jeg var mentalt innstilt på en rask løpeøkt før jeg tok helg. Føler meg litt som Elling og Kjell Bjarne når de gikk i TOTAL vranglås fordi cafèn ikke hadde den planlagte "Flesk og duppa". 2.04 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...