Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Ja, i hvert fall om de legger igjen buser i sårene mine. Det er ekkelt. Jeg mener...det må vel være papir der nede som fungerer bedre enn huden rundt væskende sår om man skal ha ut gugge fra nesen... ;)

Husk å ikke løp med saks når du har på drakten din!

Vi løper aldri i draktene. Vi går fort. Ellers er ikke saksene det største problemet. Men sissen med sprøyter :(!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Min negative i dag er at jeg rev ALL hud av et område på knoken til tommelen, og det brenner som faen når jeg er nær det.. Dessuten må jeg pille på skorpene mine, så albuene mine blør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi allerede snakker om smitteregimer her inne, så var dagens negative for min del at det var en pasient med MRSA og tracheostomi (luftsmitteisolering) som ble innlagt i dag. Ved luftsmitte kler man seg fra topp til tå med beskyttende utstyr, og dette blir VELDIG varmt. Jeg var inne på rommet i vel en og en halv time, og skjorta mi var nesten gjennomsiktig pga. svette da jeg var ferdig på rommet. Var godt med en dusj etterpå, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandet er rammet av mye vind - ja, MYE..

...og jeg skal hente nye laptoppen min i dag, bare synd jeg må gå 2 km fra bussen og hjem etterpå (med den nye pcn) i regnet som er spådd komme. - 10.4 m/s 4.7-8.8 mm - fant ikke regntøyet mitt før jeg dro hjemmefra i dag :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fortsatt snakk om dråpesmitte og kun av den mest dødelig strengen.

"What we suspect is happening is large droplets - they can stay in the air, but not long, they don't go far," he explained.

"But they can be absorbed in the airway and this is how the infection starts, and this is what we think, because we saw a lot of evidence in the lungs of the non-human primates that the virus got in that way."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var en ordentlig mandag. Først forsov jeg meg fordi jeg visstnok hadde slått av vekkerklokken på mandager. Så når jeg var halveis gjennom barberingen gikk barbermaskinen tom for batteri. Når jeg endelig kom meg av sted så gikk 13-trikken rett foran trynet på meg. Når jeg endelig kom til National hadde jeg glemt at bussene ikke gikk derifra lenger, og når jeg kom meg til rådhusplassen gikk 31E-bussen jammen rett foran trynet på meg også. Når jeg endelig kom meg på riktig buss, oppdaget jeg at jeg hadde glemt adgangskortet til jobben. Når jeg måtte få meg glemmekort (som det veldig godt står poengtert med store bokstaver på kortet, "GLEMMEKORT"), så ble det bestemt påpekt for meg at jeg henvendte meg til vakten, og IKKE til resepsjonen, slik jeg burde. Som da altså var rett ved siden av vakten, i samme uniform, men var opptatt i telefonen.

EDIT: FORAN IKKE FORANN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var en ordentlig mandag. Først forsov jeg meg fordi jeg visstnok hadde slått av vekkerklokken på mandager. Så når jeg var halveis gjennom barberingen gikk barbermaskinen tom for batteri. Når jeg endelig kom meg av sted så gikk 13-trikken rett foran trynet på meg. Når jeg endelig kom til National hadde jeg glemt at bussene ikke gikk derifra lenger, og når jeg kom meg til rådhusplassen gikk 31E-bussen jammen rett foran trynet på meg også. Når jeg endelig kom meg på riktig buss, oppdaget jeg at jeg hadde glemt adgangskortet til jobben. Når jeg måtte få meg glemmekort (som det veldig godt står poengtert med store bokstaver på kortet, "GLEMMEKORT"), så ble det bestemt påpekt for meg at jeg henvendte meg til vakten, og IKKE til resepsjonen, slik jeg burde. Som da altså var rett ved siden av vakten, i samme uniform, men var opptatt i telefonen.

EDIT: FORAN IKKE FORANN

s/når/da/g :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Fikk gnagsår på halsen av vendingene i dag. Det ser ut som et stort sugemerke ...

Hahah, det klarte jeg en gang også.

"Ina, er det noen som har sugd deg på kragebeinet?!"

jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spydde litt, sånn bare for gøy. Jeg skylder på yogaen, og regner med at det var forbiflygende. Skal jo tross alt på morgenspinn om 6 timer (dagens negative for i morgen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...