Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våknet for en gangs skyld opp i tide til å komme meg avgårde, men i det jeg skulle ut måtte selvfølgelig en av de jeg bor med dusje, som da sperret meg inne lenge nok til at jeg misset trikken og kom for sent til obligatorisk fremføring.

ref. den andre tråden om dagens 20-åringer - skjerpings !!!! :cat:

Du vurderte ikke å skippe dusjen for å rekke fremføring ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
På seg selv = n00b! :p

På andre = go girl power! ;)

Egentlig var jeg bare flink til å holde kulene nært kroppen, for en gang skyld! (dessuten ble ikke kulen sååå stor, så det er ikke så farlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ref. den andre tråden om dagens 20-åringer - skjerpings !!!! :cat:

Du vurderte ikke å skippe dusjen for å rekke fremføring ??

Altså ; pga litt herpa planløsning der jeg bor, er badet plassert imellom rommet mitt og resten av kollektivet. Så når_andre_ velger å dusje, må jeg enten vente til de er ferdige, eller ha kommet meg avgårde allerede. Jeg kunne sikker ha forsøkt å klatre ut vinduet og ned fire etasjer men... det droppet man.

Og jeg har nå allerede presisert at jeg definitivt passer inn i beskrivelsen av udugelige 20åringer på veldig mange områder jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ; pga litt herpa planløsning der jeg bor, er badet plassert imellom rommet mitt og resten av kollektivet. Så når_andre_ velger å dusje, må jeg enten vente til de er ferdige, eller ha kommet meg avgårde allerede. Jeg kunne sikker ha forsøkt å klatre ut vinduet og ned fire etasjer men... det droppet man.

Og jeg har nå allerede presisert at jeg definitivt passer inn i beskrivelsen av udugelige 20åringer på veldig mange områder jeg og.

Aaahh maaan, jeg tror aldri jeg kunne bodd i kollektiv :nailbiting: Heller en liten 1-roms enn å måtte dele kjøkken og bad med noen osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ; pga litt herpa planløsning der jeg bor, er badet plassert imellom rommet mitt og resten av kollektivet. Så når_andre_ velger å dusje, må jeg enten vente til de er ferdige, eller ha kommet meg avgårde allerede. Jeg kunne sikker ha forsøkt å klatre ut vinduet og ned fire etasjer men... det droppet man.

Og jeg har nå allerede presisert at jeg definitivt passer inn i beskrivelsen av udugelige 20åringer på veldig mange områder jeg og.

Litt uheldig plasserig av det rommet - får jo håpe de andre ikke ofte tilbringer mange timer på badet. Men jeg synes det var greit du ventet da og ikke klatret ned veggen e.l.

Var ment som en litt spøkefull kommentar - selv om jeg synes det var litt sløvt å ikke rekke fremføringen. Når jeg ser begrunnelsen så er det jo litt mer forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt forkjøla. Fortsatt null energi. Fortsatt null apetitt.

Men går ned i vekt da.

Jeg begynner å bli lei av å få kjeft av "legestanden". Først får jeg kjeft av osteopaten fordi jeg ventet for lenge med å komme til ham og at riftene i gluteus dermed nesten hadde gått over til å revne muskelen (et sted mellom klasse 2 ruptur og ikke så langt unna klasse 3). Så fikk jeg kjeft av legen for det samme, bare i lårene - men de hadde "bare" gått fra mikrorupturer til ruptur klasse 1 på vei mot klasse 2. I dag fikk jeg kjeft av legen for å vente for lenge med å komme etter tre uke med forkjølelse som ikke ville gi seg, men med diagnose bihulebetennelse OG bronkitt fikk jeg i det minste forklaringen på hvorfor jeg har hatt så lite energi på trening i det siste.

Jaja...på tide å ikke manne opp og heller gi opp litt før? Jeg kan allerede høre beskyldningene om "man flu" komme :p

P.S. Gadd ikke engang å spørre legen om hva han mente om trening under penicillin-kur for jeg vet nøyaktig hva som hadde skjedd om han hadde forsøkt å nekte meg...så liten vits i :p

D.S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at jeg har allergi mot timotei (gressallergi) og at det er grunnen til at magen min har reagert på hveteprodukter, og at formen min har vært dårlig i månedsvis. :( Heldigvis har jeg vært bedre nå som pollensesongen er over, så legen sa at jeg sannsynligvis vil jeg bare reagere i perioder med mye pollen ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fikk ikke fast jobb ENDA!

Se på det som en mulighet til å bevise hvor mye du faktisk fortjener å få den jobben, det er jo ikke som om at det finnes folk på jobben din som gjør en bedre jobb, er det vel?

there aint no better then the greates- and im the motha fucking greates, best there is, best there was, best there ever gona be:D

i smelllll a challange...and fuck

i say thiz

post-6495-14440989166234_thumb.jpg

time to kick things up a notch... time for some ass woppin in the gym :mad:

post-6495-14440989166586_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Her er det mest negative for meg denne dagen:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ebola/norsk-kvinne-smittet-av-ebola/a/23310455/

Norsk lege smittet av ebola - og tar med seg smitten hit....... helst ikke! :eek::dead: Ikke for å være kjip eller inhuman - men - hun visste om faren ved å dra dit i utgangspunktet, og valgte det selv...

Så vi skal la henne bli der og dø, da? I stedet for å frakte henne til et isolat i Norge slik at hun faktisk kan reddes? wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...