Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest =xXx=
Ja, de er helt magiske <3

Ska itj gå låghailt så læng fotan e jamlang, sali e de plattfote for dæm ska jævne jorden - sier nå jeg:)

Annonse

Jeg finner ikke dagens glade-tråden via tapatalk, så jeg får ikke vært positiv.

This just in; hos apoteket for å måle kolesterolet, men det kommer ikke ut noe/ut nok blod til at de får målt noe.

Jeg tror jeg er død.

Får ikke tid til å dra på gymmet en eneste dag denne uken fordi skolen tar opp alle ettermiddagene. Lærerene fant ut at de skulle flytte prøver og innleveringer til denne uken, siden det alltid samler seg opp så mye siste uken før høstferien. Ikke så kult når lærerne i alle fagene tenkte det samme :banghead:

Får ikke tid til å dra på gymmet en eneste dag denne uken fordi skolen tar opp alle ettermiddagene. Lærerene fant ut at de skulle flytte prøver og innleveringer til denne uken, siden det alltid samler seg opp så mye siste uken før høstferien. Ikke så kult når lærerne i alle fagene tenkte det samme :banghead:

Hei, vær glad du enda har høstferie!

Annonse

Fått en soppinfeksjon på innsiden av leppa. Vondt når jeg spiser og det er sykt ekkelt fordi det gror sopp i munnen min??

Det går fint. Om det er noen trøst, så har det vokst mark i rumpen min. (Og jeg har hatt sopp i munnen også..)

Fått en soppinfeksjon på innsiden av leppa. Vondt når jeg spiser og det er sykt ekkelt fordi det gror sopp i munnen min??

Det er ikke bare i munnen din det lever sopp :whistle: Det er ca. 80 typer forskjellige sopp bare på føttene dine. Om det er noen trøst så er det 10 ganger flere celler av andre mikroorganismer enn menneskeceller i kroppen din, og 1/3 av avføringen din er døde bakterier. Du er ditt eget økosystem :)

18of2y8vg4toejpg.jpg

Kilde: http://io9.com/meet-the-fungi-growing-all-over-your-body-509212796

Jeg vet, heldigvis, om at jeg er mitt eget økosystem og at jeg har fler bakterieceller enn menneskeceller (biologi er tross alt favorittfaget) - men det er bare i munnen min man ser det, og det ser ekkelt ut ):

(svar til Tronaldo)