Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Tror je har fått en stalker.. Typ; han la meg til på insta, Facebook og snapchat. Har ikke lagt ut NOEN av de et sted han kan finne det, for vi har aldri snakket sammen, bare sett hverandre på elixia. Kan aldri trene på Lambertseter igjen )-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror je har fått en stalker.. Typ; han la meg til på insta, Facebook og snapchat. Har ikke lagt ut NOEN av de et sted han kan finne det, for vi har aldri snakket sammen, bare sett hverandre på elixia. Kan aldri trene på Lambertseter igjen )-:

Hmm.. Kan det hende han synes du ser bra ut, men er litt sjenert, eller noe i den duren? 0.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 på den hos meg og Tonje_86...

Tinder ass... Den km funksjonen funker IKKE hos meg heller...

Havner du også i andre land i tide og utide? Jeg har samme problemet generelt med mobilen da den gjerne sier på messenger at jeg skriver fra egypt og en gang jeg skulle bruke google maps var jeg atter en gang i abdullahland :cry: Ikke lett å orientere seg i Narvik når man får opp et helt annet skriftspråk og en annen by haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Hmm.. Kan det hende han synes du ser bra ut, men er litt sjenert, eller noe i den duren? 0.o

Altså, jeg tror ikke han har funnet meg fordi han synes at jeg er stygg, men jeg synes det er litt rart at han fant alle brukerene mine uten at vi har hilst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i en måned på å få time hos ortopedi-ingeniør, og får endelig ordnet det. Sitter der i ti sekunder før han spør "skal jeg bare tilpasse de til joggesko, eller?", og forsvinner.

Hele prosessen tar fem minutter, og dette har jeg ventet i en måned på?

Men nå har jeg de i det minste:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter i en måned på å få time hos ortopedi-ingeniør, og får endelig ordnet det. Sitter der i ti sekunder før han spør "skal jeg bare tilpasse de til joggesko, eller?", og forsvinner.

Hele prosessen tar fem minutter, og dette har jeg ventet i en måned på?

Men nå har jeg de i det minste:D

Men du vil merke god effekt. Det gjorde jeg, vel investerte minutter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...