Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Norwegian Athletic forum, alle konger og dronninger av broscience samlet i et hjernedødt sted. (Noen unntak selvfølgelig)

Det hadde vært interessant å gjøre en undersøkelse av medlemsmassen og funnet ut hvor mange som er der "legit," og hvor mange som bare er medlem "to watch the freak show."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norwegian Athletic forum, alle konger og dronninger av broscience samlet i et hjernedødt sted. (Noen unntak selvfølgelig)

Haha, helt enig, mye god underholdning for en som har en rolig kveld på jobb :D

Det hadde vært interessant å gjøre en undersøkelse av medlemsmassen og funnet ut hvor mange som er der "legit," og hvor mange som bare er medlem "to watch the freak show."

Jeg har forsøkt å hjelpe til der noen ganger, men jeg får bare vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en "gjemmesegpåkontoret"dag så jeg kanskje unngår Burugla med et lass kjeft i dag.. Så langt er det bare irritasjon over at jeg eksisterer og ignorering. Og det er altfor lenge til klokka er 15:00 :(

Vil hjem til mannebeinet mitt :X3:

Dette høres ut som noe du absolutt ikke burde tåle på en arbeidsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som noe du absolutt ikke burde tåle på en arbeidsplass.

Enig. Men lite jeg får gjort når nåværende sjef leser i en blank bok og ber oss "krangle" en annen plass så vi ikke plager han rett utenfor kontoret :p

Jeg har et håp om at nye eiere og ny sjef er litt mer "ta-tak-i-sjeler" så kanskje magevondten min går bort snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Men lite jeg får gjort når nåværende sjef leser i en blank bok og ber oss "krangle" en annen plass så vi ikke plager han rett utenfor kontoret :p

Jeg har et håp om at nye eiere og ny sjef er litt mer "ta-tak-i-sjeler" så kanskje magevondten min går bort snart :)

Skjønner, men jeg regner med dere har en HMS-kontakt hos dere? De aller fleste arbeidsplasser har det. Kanskje denne personen kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Men lite jeg får gjort når nåværende sjef leser i en blank bok og ber oss "krangle" en annen plass så vi ikke plager han rett utenfor kontoret :p

Jeg har et håp om at nye eiere og ny sjef er litt mer "ta-tak-i-sjeler" så kanskje magevondten min går bort snart :)

Dette høres ut som en verneombudssak. Og noe sjefen definitivt må ta tak i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, men jeg regner med dere har en HMS-kontakt hos dere? De aller fleste arbeidsplasser har det. Kanskje denne personen kan hjelpe?

Det er det som er litt av problemet, Burugla var nettopp "go-to"personen før da vi hadde så mange ansatte. Nå er vi bare 4 ansatte og ingen tillitsvalgt. (Burugla var tillitsvalgt før også). Og Burugla er også den eneste som er fagorganisert av oss.

Så hun som er skyld i at minst 3 tidligere ansatte har forsvunnet herfra er også den som liksom skal ha ansvaret for trivselen, dessverre.

Så mitt eneste håp er at den nye sjefen ikke aksepterer sånn oppførsel. Ellers så må jeg finne meg ny jobb :p (lettere sagt enn gjort utpå landsbygda)

(Edit: Og sjefen vet om det, han er altfor konfliktsky og usikker til å gjøre noe. Annet enn å kalle hun for en kjerring bak hennes rygg. Dessuten er han vel ikke innafor på arbeidsmiljøregler han heller med uttalelser som "Du må takke og bukke fordi jeg ga deg æren for større omsetning i år, men må ikke tro at det er ditt verk, så det er bare å begynne selge sånn at du får beholde jobben, ellers er det ikke noe poeng i å betale deg ekstra". )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...