Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er hovedtillitsvalgt for sykepleierstudentene samtidig som jeg er ansatt av høyskolen. Nå skal jeg intervjues av NRK om hvorfor studentene mener høyskolen er inkompetente apekatter. Et jævla minefelt, I tell you. Balansekunster er ikke min greie, jeg mener for mye.

Høyner med at farmor er død.

#lovelyday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer herfra også...Mormor fyller 98 og har akkurat akseptert å flytte til pleiehjem. Jeg kan ikke forestille meg hvor ille det er når hun dør...

Anstendig alder! Farmor rakk ikke bli pensjonist engang. Døde på samme avdeling som hun jobbet på i nesten 40 år. Hedrer ved å gå med ultra-awesome-katteskjerfet jeg fikk av henne til bursdagen min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anstendig alder! Farmor rakk ikke bli pensjonist engang. Døde på samme avdeling som hun jobbet på i nesten 40 år. Hedrer ved å gå med ultra-awesome-katteskjerfet jeg fikk av henne til bursdagen min <3

Om ikke annet håper jeg det enten gikk kjapt og/eller at det skjedde mens hun sov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 04:25 og ryggfaenskapet holder meg våken:( på en annen side har jeg bare måttet skippe ei trening denne uka grunnet ryggen. Det gjør det litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Naboen min er ikke en 30-isj-årig, vakker, kvinnelig cheerleeder med dårlig nok dømmekraft til å digge meg. Naboen min er en mann på over 80 år.

2. Naboen min liker å stikke hodet ut av døren før han tar morgentarmtømmingen sin og pleier visstnok ikke å gidde å kle på seg først. Frem til i dag var det bare et rykte jeg har hørt.

3. I dag så jeg naboen naken. I halvveis squat. Med knærne bredt ut. Og rompa lavt. Det var vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet for en gangs skyld opp i tide til å komme meg avgårde, men i det jeg skulle ut måtte selvfølgelig en av de jeg bor med dusje, som da sperret meg inne lenge nok til at jeg misset trikken og kom for sent til obligatorisk fremføring.

Dusjende katter? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Jeg bør jo ikke klage, men allikevel:

beltet mitt er jo superstivt fordi det er nytt, så jeg revnet opp fuckings ALBUENE mine i går. glemte det da jeg våknet, lente meg rett på albuen og skrek. Dagens økt er ukens verste med 7min + 5min longcycle, og jeg hater lange sett fordi jeg blir så sliten. )-: Så gruer meg til dagens økt.

i går slang jeg faktisk en kettlebell i hodet, håper jeg klarer meg uten å gjøre det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...