Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seriøst, er det andre gang du havner i en sånn "litt over middels stor" bilulykke? :(

3 gang......1 gang 2005...not my fault...2010 not my fault...2014 vel my fault.....såg ut som trafikken var nedbremsa...men var full stop...hogg in bremsa....såg en lomme i høyrefila....went for it....car slided to the right.....and a fucking bus was parked outside the lanes...so i turned right harder to not get the corner of bus through my door...worked perfect...im undamaged..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt med svimling, trøtthet og utmattelse i litt over to uker, og prøvd å få tak i time hos legen min siden forrige onsdag. Har også besvimt på morgenen en gang, og vært nærme å besvime flere dager på rad mens jeg står og lager til frokost. Har blitt avvist av legekontoret hver gang jeg har ringt, og blitt bedt om å ringe opp igjen. I går fikk jeg beskjed om at jeg kunne få akuttime i dag for å ta blodprøver hvis jeg ringer når de åpner, men når jeg ringte opp i dag var det ikke alvorlig nok til at jeg kunne få den timen likevel. Men jeg fikk jo heldigvis time allerede neste onsdag i stedet :shifty:

Har sverget så mange ganger på at jeg skal bytte fastlegekontor, og nå tror jeg det var den dråpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Må syte litt..

Tråkka over i fylla for rundt 5 uker siden, og har måttet gå med ankel støtte en stund osv.. . Har derfor ikke kjørt knebøy på en god stund, siden det tar på ankelen når jeg bøyer meg ned. Har derfor kjørt beinpressmaskin i mellomtiden i stedet. I dag 5 minutter inn i treningen og ikke engang noe spesiellt tungt på vei ned med vektene så merker jeg et stikk i en av virvlene i korsryggen og kjenner strålingen oppover/nedover. Da var det bare å si takk for seg og gå hjem.. Nå sitter jeg her med en øm og vond korsrygg og klarer såvidt bøye meg. Håper det inderlig det går over etter et par dager, for det suger å ikke kunne trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Må syte litt..

Tråkka over i fylla for rundt 5 uker siden, og har måttet gå med ankel støtte en stund osv.. . Har derfor ikke kjørt knebøy på en god stund, siden det tar på ankelen når jeg bøyer meg ned. Har derfor kjørt beinpressmaskin i mellomtiden i stedet. I dag 5 minutter inn i treningen og ikke engang noe spesiellt tungt på vei ned med vektene så merker jeg et stikk i en av virvlene i korsryggen og kjenner strålingen oppover/nedover. Da var det bare å si takk for seg og gå hjem.. Nå sitter jeg her med en øm og vond korsrygg og klarer såvidt bøye meg. Håper det inderlig det går over etter et par dager, for det suger å ikke kunne trene!

Sympati like fra meg. Rygg er no dritt. Kjøl ned med is-poser eller lignende i nærmeste 12 timene, så får du ned hevelser. Pass på så du ikke får frysningsskader. Dersom det ikke hjelper, kom deg til lege å få tatt CT/MR for å utelukke prolaps, det ligner litt på det. Gode nyheten er at også det går over i såfall. Trening er løsningen vettu, så ikke gi opp treninga uansett. God bedring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympati like fra meg. Rygg er no dritt. Kjøl ned med is-poser eller lignende i nærmeste 12 timene, så får du ned hevelser. Pass på så du ikke får frysningsskader. Dersom det ikke hjelper, kom deg til lege å få tatt CT/MR for å utelukke prolaps, det ligner litt på det. Gode nyheten er at også det går over i såfall. Trening er løsningen vettu, så ikke gi opp treninga uansett. God bedring;)

Takker! :) Får håpe det ikke er prolaps nei. Hadde en lignende episode for ikke så lenge side. Hadde ikke spent opp ryggen sikkelig da jeg skulle løfte av stanga m/vekter på framoverbøyd roing og merka da også et stikk men litt lenger opp på ryggen. Da gikk det heldigvis over etter noen dager.

Har nå innsett at belte kanskje er tingen på litt tyngre løft og bli nøyere med å ha ryggen i spenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
kjøpe miniversjon på Røtter i mellomtiden?! :giggle:

Vurderer å prøve meg på en forsiktig avvenning sånn at jeg har neste glasset i mer enn 11 dager ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Har jeg alltid lurt på. Hvilken setting bruker man mandelsmør?

Jeg har liksom aldri havnet i den situasjonen hvor jeg står der og bare "SHIT, nå skulle jeg hatt mandelsmør". :huh:

jeeeeg spiser det rett fra boksen, jeg da - men det er dritgodt på banan, på havregrøt, pannekaker, bananbrød, riskaker, i saus (jeg lagde 'satay' med mandelsmør i dag). Erstatter peanøttsmør, rett og slett (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...