Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=

Samsynlig menisk i kneet IGJEN. Operert faenskapen en gang, ikke på vilkår at det skjer igjen. Jogger 6 dager i uka, bare klar 3 ganger siste 9 dager. Gange i trapp som ser ut som om jeg har gjort noe ufyselig i bokseren.

Gladnyheten er at jeg fortsatt klarer beinpress;) så da er det kanskje en gladnyhet…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=
Sympatiliker...liker egentlig ikke. i den situasjonen der...eg hadde nok "OPEN aCAN OF WOPPASS ON THEM BITCHES" "STFU im sleeeping".... også videre :mad:

Jævlig hyggelige kollegaer… sympati liker fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At ikke det forbanna mannfolket ikke KLARER å gjøre det vi blir enige om!

Jeg ba han male ferdig kjøkkenet. Gjorde han det? Nei.

Oppvaskmaskinen er ferdig. Tok han den? Nei.

Ryddet han opp etter han var ferdig på kjøkkenet? Nei.

Ligger det håndkler på badet? JA, FOR FAEN

JEG ER IKKE MORA DI, SE Å BLI MANN DA FOR SVARTE, OG HIV UT DEN JÆVLA PCN DU BARE SITTER OG SPILLER DOTA PÅ.

Helvete heller.

/rant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke det forbanna mannfolket ikke KLARER å gjøre det vi blir enige om!

Jeg ba han male ferdig kjøkkenet. Gjorde han det? Nei.

Oppvaskmaskinen er ferdig. Tok han den? Nei.

Ryddet han opp etter han var ferdig på kjøkkenet? Nei.

Ligger det håndkler på badet? JA, FOR FAEN

JEG ER IKKE MORA DI, SE Å BLI MANN DA FOR SVARTE, OG HIV UT DEN JÆVLA PCN DU BARE SITTER OG SPILLER DOTA PÅ.

Helvete heller.

/rant

off.... data spill kan ødelegge et forhold.

Ei godvenninne av meg var i et amboerskap, der mannjen spilte WOW hver dag, uten å gidde å bruke tid på ho, eller gi ho oppmerksomhet. *Sympatiklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

off.... data spill kan ødelegge et forhold.

Ei godvenninne av meg var i et amboerskap, der mannjen spilte WOW hver dag, uten å gidde å bruke tid på ho, eller gi ho oppmerksomhet. *Sympatiklem*

Jeg har vært sammen med mannen i 8 år. Den første tiden kunne jeg sitte og SE på at han spilte i flere timer. Hva tenkte jeg med liksom??

HVA i pokker skal jeg gjøre med denne dataskjermen jeg har giftet meg med? Er dere gutter virkelig så dumme at dere gidder å høre på at vi damer MASER og MASER og MASER om det samme hele tiden???

Kan jo begynne å LURE noen ganger.

Takk for klemmen, det trengte jeg VIRKELIG nå!<3 Får ikke sove før jeg har fått ut litt sinne !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med mannen i 8 år. Den første tiden kunne jeg sitte og SE på at han spilte i flere timer. Hva tenkte jeg med liksom??

HVA i pokker skal jeg gjøre med denne dataskjermen jeg har giftet meg med? Er dere gutter virkelig så dumme at dere gidder å høre på at vi damer MASER og MASER og MASER om det samme hele tiden???

Kan jo begynne å LURE noen ganger.

Takk for klemmen, det trengte jeg VIRKELIG nå!<3 Får ikke sove før jeg har fått ut litt sinne !

Eg forstår deg godt, tror eg hadde klikke vinkel og knust den pcn..om eg hadde levd med det i flere år. Ja, man må kunne drive med noe som en liker, men når det går utover forholdet så må noe skje.

Noen er desverre så hekta på Dataspill/playstation/xbox at det går ut over livet.

gi et eksempel, min cuz, 1 år yngre enn meg. opererte skuldra for 2,5 år siden. Han måtte trene opp skuldra, men ga blaffen...det kom ut et nytt "hefti" spill. 1,5 år siden fikk han jobb som vekter, verditransport(penger) i østfold. Nå har han sagt opp jobben fordi han har vondt i skuldra- har ikke krefter til å bære koffertene.....og når eg spør hvorfor han ikke trener opp skuldra? " eg er opptatt med jobb...når eg kommer hjem..ser litt på tv..spiser mat...så slapper eg av med Playstation i 3-4 timer. så sove. har ikke tid til å trene"

:mad:

kunne sikkert gitt mange fler eksempler, noen har brukt så mye tid på spilling at det er rett og slett en del av hverdagen.

Kredz til deg som har hatt tålmodighet med dette til nå. Men noe bør vel skje? en hard peptalk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår deg godt, tror eg hadde klikke vinkel og knust den pcn..om eg hadde levd med det i flere år. Ja, man må kunne drive med noe som en liker, men når det går utover forholdet så må noe skje.

Noen er desverre så hekta på Dataspill/playstation/xbox at det går ut over livet.

gi et eksempel, min cuz, 1 år yngre enn meg. opererte skuldra for 2,5 år siden. Han måtte trene opp skuldra, men ga blaffen...det kom ut et nytt "hefti" spill. 1,5 år siden fikk han jobb som vekter, verditransport(penger) i østfold. Nå har han sagt opp jobben fordi han har vondt i skuldra- har ikke krefter til å bære koffertene.....og når eg spør hvorfor han ikke trener opp skuldra? " eg er opptatt med jobb...når eg kommer hjem..ser litt på tv..spiser mat...så slapper eg av med Playstation i 3-4 timer. så sove. har ikke tid til å trene"

:mad:

kunne sikkert gitt mange fler eksempler, noen har brukt så mye tid på spilling at det er rett og slett en del av hverdagen.

Kredz til deg som har hatt tålmodighet med dette til nå. Men noe bør vel skje? en hard peptalk?

Ja, ikke sant? Du syns det du og? Bra jeg ikke er alene. Jeg irriterer meg grønn og blå og lilla over den jævla skjermen.

Ja, HUFF så opptatte vi er.... Den derre jeg har ikke hatt mulighet til å gjøre det enda får jeg høre veldig ofte da, MENS han sitter og spiller pc. Ånei så du har bare prioritert å sitte å spille pc som en liten guttunge istedet for å gjøre det vi ble enige om fordi du ikke har hatt MULIGHET til å gjøre det enda??? Jeg tåler mye altså, men NÅ er det temmelig nok i mitt hode.

Hehe. hard peptalk ja, det har jeg hatt i .... 8 år.

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder til tider. Jeg har visst 3 barn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke det forbanna mannfolket ikke KLARER å gjøre det vi blir enige om!

Jeg ba han male ferdig kjøkkenet. Gjorde han det? Nei.

Oppvaskmaskinen er ferdig. Tok han den? Nei.

Ryddet han opp etter han var ferdig på kjøkkenet? Nei.

Ligger det håndkler på badet? JA, FOR FAEN

JEG ER IKKE MORA DI, SE Å BLI MANN DA FOR SVARTE, OG HIV UT DEN JÆVLA PCN DU BARE SITTER OG SPILLER DOTA PÅ.

Helvete heller.

/rant

Høres veldig ut som noe du burde ha sagt til han direkte, og ikke lagt ut på et forum, men det er nå min mening :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Selv om vi mannfolk ofte ikke virker fornuftig, så pleier vi å finne noe om vi får beskjed om det :).

+1.

Det skal dog sies at jeg var ille på gaming før, selv i forhold (men de gamet selv). Den endringen kom som et resultat av flere ting, bl.a. tilbakemeldinger, hvordan livet ble etterhvert, osv. Det var en det jeg kaller for "en naturlig utvikling".

Om dere har vært sammen i 8 år og har to barn sammen og du sier at "du klarer det ikke mer", tipper jeg at det burde gå av flere alarmer i hodet til typen.

Jeg anbefaler på ingen måte å gå fra han, men ting har en tendens til å eskalere om en ikke tar tak i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...