Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finnes det egentlig noen ærlig måte å fortelle ei god venninne at den flotte jenta hun en gang var er død, begravet og råtnet for lengst, og at personen som har tatt over er ei ufordragelig, storkjeftet, overdrevent forbanna og rett og slett grusom drittkjerring og at 90% av vennene hennes står klare til å forlate henne på dagen om hun ikke får shitten sin sammen i ei helvettes fart, uten å såre henne? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det egentlig noen ærlig måte å fortelle ei god venninne at den flotte jenta hun en gang var er død, begravet og råtnet for lengst, og at personen som har tatt over er ei ufordragelig, storkjeftet, overdrevent forbanna og rett og slett grusom drittkjerring og at 90% av vennene hennes står klare til å forlate henne på dagen om hun ikke får shitten sin sammen i ei helvettes fart, uten å såre henne? :unsure:

Nei, og du burde egentlig bare si det som det er. Alle trenger en reel dose "wake-up call" en gang iblant. Det er bare sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og du burde egentlig bare si det som det er. Alle trenger en reel dose "wake-up call" en gang iblant. Det er bare sunt.

Vi kan si det slik at denne personen klarer ikke å se at sannheten sårer noen ganger; hvis man sier noe som sårer henne, så er det kun derfor de gjør det - å såre henne :unsure:

Hele situasjonen har begynt å irritere meg så mye at jeg har egentlig bare bestemt meg for at jeg ikke gidder å ha noe kontakt med henne lenger, av flere grunner.

Easy way out? Helt klart - men man skal faktisk ikke finne seg i alt heller, uansett hvor god venn personen en gang var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan si det slik at denne personen klarer ikke å se at sannheten sårer noen ganger; hvis man sier noe som sårer henne, så er det kun derfor de gjør det - å såre henne :unsure:

Hele situasjonen har begynt å irritere meg så mye at jeg har egentlig bare bestemt meg for at jeg ikke gidder å ha noe kontakt med henne lenger, av flere grunner.

Easy way out? Helt klart - men man skal faktisk ikke finne seg i alt heller, uansett hvor god venn personen en gang var.

sometime u just need to give a "doe of though love" si det som det er- tell her to get her shit together

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

venninna mi og jeg skal reise til london på tirsdag, men hun har halsbetennelse og ørebetennelse - det blir hun jo ikke frisk av innen tirsdag. hotellet kan heller ikke refunderes, og jeg vil jo fortsatt til london, men aldri om jeg får dra alene. vil jo heller ikke dra alene, selvfølgelig.

hun kan ikke reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venninna mi og jeg skal reise til london på tirsdag, men hun har halsbetennelse og ørebetennelse - det blir hun jo ikke frisk av innen tirsdag. hotellet kan heller ikke refunderes, og jeg vil jo fortsatt til london, men aldri om jeg får dra alene. vil jo heller ikke dra alene, selvfølgelig.

hun kan ikke reise.

når har du tenkt til å dra? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Dæven. Lykke til :D

Går fint, har funnet ei venninne som gjerne ville være med! Alt ordnet seg, heldigvis. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
At ikke det forbanna mannfolket ikke KLARER å gjøre det vi blir enige om!

Jeg ba han male ferdig kjøkkenet. Gjorde han det? Nei.

Oppvaskmaskinen er ferdig. Tok han den? Nei.

Ryddet han opp etter han var ferdig på kjøkkenet? Nei.

Ligger det håndkler på badet? JA, FOR FAEN

JEG ER IKKE MORA DI, SE Å BLI MANN DA FOR SVARTE, OG HIV UT DEN JÆVLA PCN DU BARE SITTER OG SPILLER DOTA PÅ.

Helvete heller.

/rant

Dårlig dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...