Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greide å ødelegge ryggen i søvne igjen.. Wtf?! Fin og ok rygg når jeg la meg, våknet med verdens verste korsrygg og smerter til helvette :cry:

hun i klassen jeg virkelig ikke liker slettet meg fra facebook først. faen'a.

Dem feels. Hvis det trøster: unfollowet en jente jeg ikke likte i klassen på Insta, startet tydeligvis 3.verdenskrig med det steget der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Dem feels. Hvis det trøster: unfollowet en jente jeg ikke likte i klassen på Insta, startet tydeligvis 3.verdenskrig med det steget der.

Jeg hadde vært SÅ glad for å starte tredje verdenskrig med henne, seriøst. men neida. )-: det var faktisk dagens negative.

livet mitt er for enkelt.

nei vent; bestevennen min kommer ikke når jeg konkurrerer på lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa

Kontaktlinse på rømmen... :(

Erfaringsmessig finn dei vegen "ut igjen" på eiga hand, men det er ubehageleg for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Blei introdusert for kettlebells i dag av ei kompis, henda mine er ikke på langt nær så ille som Ina Winther sine var engang, men fortsatt tar jeg meg rettigheten til å klage litt. Følte meg tvers gjennom dum når jeg skulle åpne pepsimax flaska på jernbanetorget uten å lykkes. Fuu :cry:

Mamma spurte meg om du trente KB i dag, fordi "hun hadde like merker på hendene som du har?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...