Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet ikke om du er klar over det, kan være jeg misforstod posten litt også. men lyser oljelampa på bilen er det smart å stoppe pronto! type midt på e18 om du må. noen motorer er utstyrt med nivåflottør, og den vil gi deg litt tid fordi den lyser før det er heelt skål tomt for olje. mens andre motorer igjen bare er utstyrt med trykkføler, og mister du oljetrykket så er det ikke snakk om mange minutt før hele motoren raser, og det suger det :-(

Om det bare hadde stoppet der, men neida! Bilen min er tydeligvis ute etter å ta meg.

Oppstod en aldri så liten grillkullkrise på jobben, og jeg måtte ta en "Ja OKEY, hvis det er SÅ krise så kan jeg ta meg en tur i bilen. Jogger tilbake til huset,peiler oljen( like lite som før jeg fylte på 4 liter, kaerdetsomskjer.jpg)

vrir om nøkkelen, og nå er oljevarsellampa tilbake,men nå lyser den rødt, ikke gult. Ohshit.avi.

Og for å toppe det hele; Nå lyser plutselig varsellampa for kjølevæske også. Fikk booket eukontroll om to uker i dag tidlig,men spørs om jeg ikke er nødt til å få tak i noe litt raskere ja, og helst noen som får til å taue bilen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Operere ut visdomstann i morgen. 9 timer før siste dag i praksis og avslutningslunsj m hele staben

Jeg har én visdommstann igjen, og den ligger skjevt på innsiden av tannkjøttet slik at den aldri kommer til å vokse ut av seg selv. Var hos tannlegen for å ta røntgenbilde av den i går, men det viste seg at de ikke anbefaler å operere den ut fordi det er høy risiko for nerveskader pga. hvordan den ligger. Så, jeg slipper operasjon, men det er kjipt å vite at den blir der inne igrunn. Ville helst fått operert den ut. Lykke til med operasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

eksamen klokken 9, og jeg klarer ikke lære med at furu og gran er i klassen pinopsida.

vær så snill, gi meg Lind og Svartor. )-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksamen klokken 9, og jeg klarer ikke lære med at furu og gran er i klassen pinopsida.

vær så snill, gi meg Lind og Svartor. )-:

Se, det er et bilde av Pinhead på oppsida av denne DVD-en. Pinhead på oppsida. Pinopsida. Husk dette bildet dersom du sitter og stusser over hvilken klasse furu og gran tilhører. ;)

hellraiser-revolutions-2011-r1-cd-cover-101527.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bare hadde stoppet der, men neida! Bilen min er tydeligvis ute etter å ta meg.

Oppstod en aldri så liten grillkullkrise på jobben, og jeg måtte ta en "Ja OKEY, hvis det er SÅ krise så kan jeg ta meg en tur i bilen. Jogger tilbake til huset,peiler oljen( like lite som før jeg fylte på 4 liter, kaerdetsomskjer.jpg)

vrir om nøkkelen, og nå er oljevarsellampa tilbake,men nå lyser den rødt, ikke gult. Ohshit.avi.

Og for å toppe det hele; Nå lyser plutselig varsellampa for kjølevæske også. Fikk booket eukontroll om to uker i dag tidlig,men spørs om jeg ikke er nødt til å få tak i noe litt raskere ja, og helst noen som får til å taue bilen:(

ææsj den suger.. håper du lot den stå da :-P og at det ikke er så galt som det høres ut til å være :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ene pinglekjerringa på jobben fikk såååå vondt i håndleddet i dag av å spille sandvolleyball for en uke siden, at hun måtte sykemelde seg en uke og rett på voltarenkur. Det betyr at jeg i helga først må jobbe frokost(start 0530 om morgenen), så inn og preppe til lunch, så lage personalmat, så preppe mer til lunch neste dag og så hjelpe de andre kokkene komme i mål(ferdig rundt åtte om kvelden) , og oppi alt sammen gjøre meg klar til episk hurrastressfest på søndag med hundre gjester på ala carte lunch. Alt sammen med fem måneder gammel dobbeltsidig håndleddsenebetennelse.

Drittkjerring, jeg har nok på tallerkenen allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...