Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jupp. Skjønner. Greia er at jeg ikke fatter om han noen gang har tenkt selv.

De gangene i livet hvor jeg har vært i fullstendig 'gamermodus', har vært perioder der jeg har følt at livet har stagnert litt. Tror det er slik for de fleste. Kanskje han tenker litt slik at "OK jeg har blitt ferdig med utdannelse, skaffet meg god jobb, giftet meg, og fått barn. Alt som er forventet av meg. Hva nå da?" Personlig klarer jeg ikke å 'leve effektivt' og stadig forbedre meg selv, med mindre jeg har noen klare mål å jobbe mot. Trenger en engasjerende fremtidsvisjon. Uten det, mister jeg motivasjon og kan lett bruke for mye tid på tidssluk slik som gaming. Kanskje dere burde snakke mer om hvor dere ser dere selv i fremtiden, og bestemme dere for noen litt spennende mål som forhåpentligvis engasjerer han? Forrige gangen jeg følte det slik så flyttet jeg til Australia; kanskje litt drastisk, men you get the idea... trenger en viss grad av radikal endring for å bryte opp rutiner tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene i livet hvor jeg har vært i fullstendig 'gamermodus', har vært perioder der jeg har følt at livet har stagnert litt. Tror det er slik for de fleste. Kanskje han tenker litt slik at "OK jeg har blitt ferdig med utdannelse, skaffet meg god jobb, giftet meg, og fått barn. Alt som er forventet av meg. Hva nå da?" Personlig klarer jeg ikke å 'leve effektivt' og stadig forbedre meg selv, med mindre jeg har noen klare mål å jobbe mot. Trenger en engasjerende fremtidsvisjon. Uten det, mister jeg motivasjon og kan lett bruke for mye tid på tidssluk slik som gaming, altså fylle tiden med noe inntil noe mer interessant dukker opp. Kanskje dere burde snakke mer om hvor dere ser dere selv i fremtiden, og bestemme dere for noen litt spennende mål som forhåpentligvis engasjerer han? Forrige gangen jeg følte det slik så flyttet jeg til Australia; kanskje litt drastisk, men you get the idea... trenger en viss grad av radikal endring for å bryte opp rutiner tenker jeg. ;)

Ja, det kan jeg skjønne. Men er en sånn periode på 8 år?

Har prøvd å spørre han litt om fremtiden og hvor han ser seg selv om 5 år for eks. Det har han da ikke noe spesifikt svar på. Jeg er litt rådvill egentlig. Jeg aner ikke hva jeg skal ta meg til, kanskje annet enn å ikke legge NOE oppi henda på han, som det har blitt nevnt tidligere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp med han en siste gang. Fortell han virkelig alt du føler og ikke spar på kruttet. Kan ikke mye om forhold og samboerskap, så er vel egentig ikke rette personen til å gi tips og råd, men det jeg har lært til nå er at man må skaffe seg mer tålmodighet og lunte når man omgås med menn. Vi bor litt på forskjellige planeter, med litt forskjellige måter å kommunisere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp med han en siste gang. Fortell han virkelig alt du føler og ikke spar på kruttet. Kan ikke mye om forhold og samboerskap, så er vel egentig ikke rette personen til å gi tips og råd, men det jeg har lært til nå er at man må skaffe seg mer tålmodighet og lunte når man omgås med menn. Vi bor litt på forskjellige planeter, med litt forskjellige måter å kommunisere på.

Jupp, hadde tenkt det... Dette blir en koselig ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det som nettopp var et 8-årig problem ble nesten spontant løst akkurat nå? Kvinner og humørsvingninger, altså. Mistenker at det var dagthomas som hadde mest innsikt i det virkelige problemet her. :p

Nei, ikke løst, men det er ikke noe vits i å sitte her og utlevere alle detaljer. Vi fikk avklart en liten sak som hadde stor betydning for mye annet.

dagthomas hadde helt feil. Jeg er akkurat ferdig med et svangerskap og AMMER. So. No.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet meg i tommelen på lokket til yoghurtbegeret. Jeg føler meg så fysisk hemmet med et kutt i tommelen, fordi jeg ikke kan holde noe uten at det gjør vondt. Au! At noe så lite kan bli så stort.

Ikke at jeg på noen måte ler av din smerte, men kan et lite kutt på tommelen felle jenta av stål ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...