Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Skulle egentlig besøke typen (som jeg ikke har sett på fire uker) på onsdag, men han har vært i bryllup utenbys i helgen og har ikke råd til å reise hjem før neste helg, så da er det 25 dager til timeplanene klaffer (n)

- Får siste eksamensoppgaven i morgen, men hodet er alle andre steder(på ferie).

- Er blakk. Helt blakk.

- Kroppen er oppblåst og vannete, og huden som har vært ren i tre uker er ikke lenger ren.

- Dessuten er det søndag, og jeg hater som vanlig søndag. Alt som er kjipt, blir automatisk ti ganger kjipere fordi det er søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Gårdagens glade; Fant mager Cottage cheese med eple og vanilje på kiwi.

Dagens negative: Jeg åpnet den. Det er ingen sjans i helvette for at jeg spiser den der.

Hæ, hæ! Har prøvt et par sånne varianter selv, God gammel CC av den feite typen som jeg selv blander med det jeg måtte ha lyst på er best!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Føler meg fryktelig ensom for tiden. :(

Ikke hyggelig. Bor du for deg selv, eller er det student tilværelsen som tar på? Alltid stusselig med de som er ensome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Stresser sikkert altfor mye, mister/sliter med melka til lille og vet ikke hvordan jeg skal fikse det. Må bare ete og ete og kommer sikkert til å rulle når jeg er ferdig med å amme. Nei vent, nå ser det jo ut som at det ikke blir noe av....

:cry:

Sliter du med det, ta kontakt med helsesøster for litt tips/hjelp. Du bør ikke slite med det problemet alene, de har utdanning til å kunne hjelpe deg. Lykke til, sett flere ganger hvor mye stress amming har påført mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter du med det, ta kontakt med helsesøster for litt tips/hjelp. Du bør ikke slite med det problemet alene, de har utdanning til å kunne hjelpe deg. Lykke til, sett flere ganger hvor mye stress amming har påført mødre.

Takk for det ! :) Har allerede holdt på noen dager, men tror ikke de kan hjelpe mer enn det jeg har prøvd til nå faktisk.. Får bare være tålmodig. Vente og se om det faktisk hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Bor for meg selv ja. Føler meg mye bedre i dag. :)

Det var bra:) Ensomhet er en utfordring som kan være vanskelig å takle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først begynner oljelampa på displayet å lyse på vei inn til Oslo. Et par kilometer senere løsner det ene speilglasset og forsvinner vekk ut på E18.

Jeg kommer meg hjem trygt nok, og etter å ha betalt en arm , et bein og et barnebarn for motorolje, kjører jeg ut til jobben, stopper der, og en halvtime senere ser jeg at den lekker mer olje enn Exxon Valdez. Og så fikk jeg innkalling til Eu-kontroll, or face avskilting.

Kanonbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Først begynner oljelampa på displayet å lyse på vei inn til Oslo. Et par kilometer senere løsner det ene speilglasset og forsvinner vekk ut på E18.

Jeg kommer meg hjem trygt nok, og etter å ha betalt en arm , et bein og et barnebarn for motorolje, kjører jeg ut til jobben, stopper der, og en halvtime senere ser jeg at den lekker mer olje enn Exxon Valdez. Og så fikk jeg innkalling til Eu-kontroll, or face avskilting.

Kanonbra.

Skal ikke trykke "liker" på den her du… bil er og blir et tapsprosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

"Min eneste fiende er evolusjon," sa jeg i dag morges. Deretter trakk jeg evolusjon som tema for eksamen. (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først begynner oljelampa på displayet å lyse på vei inn til Oslo. Et par kilometer senere løsner det ene speilglasset og forsvinner vekk ut på E18.

Jeg kommer meg hjem trygt nok, og etter å ha betalt en arm , et bein og et barnebarn for motorolje, kjører jeg ut til jobben, stopper der, og en halvtime senere ser jeg at den lekker mer olje enn Exxon Valdez. Og så fikk jeg innkalling til Eu-kontroll, or face avskilting.

Kanonbra.

vet ikke om du er klar over det, kan være jeg misforstod posten litt også. men lyser oljelampa på bilen er det smart å stoppe pronto! type midt på e18 om du må. noen motorer er utstyrt med nivåflottør, og den vil gi deg litt tid fordi den lyser før det er heelt skål tomt for olje. mens andre motorer igjen bare er utstyrt med trykkføler, og mister du oljetrykket så er det ikke snakk om mange minutt før hele motoren raser, og det suger det :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...