Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yup folkens, tenkte det kunne være en tråd for trøst og plaster på såret. Når vi har dreti på draget, sprukket på dietten, skeiet for mye ut i helga, spydd i støvsugeren til sviger mor (å jes, men det var før krigen brann) eller bare snublet i taska og tredd ræva over huet i fallet. Da er det greit med noen gode ord og litt trøst eller plaster på såret. Eller hva?

Jeg først: beundret kroppen i speilet, begynner å få ruter i ribbefettet, 12 måneder med blodslit. 2 timer etterpå er 2 svære sjokoplater fortært, 10 riskjeks med ost, lakrisen til jentungen forduftet og 5 karbonader ekspedert. Kan noen finne logikken i dette, og plastre med at det ikke har noe å si? Gjerne med en svært god forklaring på at det konsumerte egentlig ikke er det værste å fortære og at det er shit load med annet som er værre? Hm? Hæ?

Flere som trenger trøst/plaster, eller kan trøste/plastre? Kom igjen folkens, sammen kan det bare bli værre før det blir bedre;)

Det er som jeg skulle ha skrevet det selv noen dager :p Jeg tenker: Det er menneskelig å feile. Selv velger jeg å glemme det fortest mulig og gå tilbake til godt rutiner. Ingen skade skjedd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest =xXx=
Den ene pusen tissa i senga mi, og jeg oppdaget det først nå-_- Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få bort flekken/evt lukt?

Kverk katta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skar meg skikkelig dypt i hånda med brødkniven (Bevis! Brød er farlig!) i dag, og det gjør kjempevondt å skrive på tastaturet. Noe jeg uansett gjøre i og med at eksamen skal leveres inn i morgen og jeg har masse igjen. Kommer sikkert til å gjøre vondt å løfte også. Hmpf. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...