Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Hehe, snodig :wideyed:

Googla det, og fant en god beskrivelse av akkurat den lampa :

"the check engine light is one of the most frustrating and confusing facets of owning a vehicle. It's just a light with no information telling you what the problem is. It's a cry from a baby with no explanation."

Meaning.... ? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg skjønte det jeg også, men betyr det at jeg burde sjekke det selv om det nå har slukket eller skal jeg bare la vær? :p

Hmm, det er ikke godt å si :p Er ikke bilmekaniker, men en ting kan jo være å ringe inn til merkeverksted. Spørre hva som kan være galt, og hva de annbefaler. Koster ingenting å ringe å høre iallefall ;) Så får du selv vurdere om du vil sende den til sjekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det er ikke godt å si :p Er ikke bilmekaniker, men en ting kan jo være å ringe inn til merkeverksted. Spørre hva som kan være galt, og hva de annbefaler. Koster ingenting å ringe å høre iallefall ;) Så får du selv vurdere om du vil sende den til sjekk :)

Skulle egentlig ha den på sjekk i dag, men da jeg kom dit så lyste den ikke mer og da var det jo ikkeno vits å ha ta noe feilsøk på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, det er ikke godt å si :p Er ikke bilmekaniker, men en ting kan jo være å ringe inn til merkeverksted. Spørre hva som kan være galt, og hva de annbefaler. Koster ingenting å ringe å høre iallefall ;) Så får du selv vurdere om du vil sende den til sjekk :)

MEN NÅ LYSER DEN JÆVLA LAMPA IGJEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! FUck that......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Pratet litt om ferie på trening i dag, så han jeg snakket med lurte på hvordan det var med kvinnfolk der jeg hadde vært.

Jeg fortalte om en litt morsom og hyggelig flirt jeg hadde, men ble så jævla skuffa når jeg skjønte at det han mente var tilgang på prostituerte....

Blir så jævla skuffa over andre mannfolk! :(

Fy f… er til å grine av. Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Skulle trene i dag, som vanlig. Gadd nesten ikke gå inn på treningslokalet, vurderte å bryte etter første reps på chins, tok noen øvelser til før jeg avsluttet etter 2/3 dels program. Det har jeg ALDRI opplevd før. Helt tom, på tross av vanlig mat/drikke inntak (vel bortsett i fra helga det det ble mye sjokkis, mat og kaker). Hva pokker er det som foregår????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle trene i dag, som vanlig. Gadd nesten ikke gå inn på treningslokalet, vurderte å bryte etter første reps på chins, tok noen øvelser til før jeg avsluttet etter 2/3 dels program. Det har jeg ALDRI opplevd før. Helt tom, på tross av vanlig mat/drikke inntak (vel bortsett i fra helga det det ble mye sjokkis, mat og kaker). Hva pokker er det som foregår????

Livet er bare sånn noen ganger, bruk det som inspirasjon til å komme sterkere tilbake neste gang, og husk at en enkelt dårlig dag har lite å si i det store og hele,spesielt når du forhåpentligvis skal trene i flere år fremover(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Livet er bare sånn noen ganger, bruk det som inspirasjon til å komme sterkere tilbake neste gang, og husk at en enkelt dårlig dag har lite å si i det store og hele,spesielt når du forhåpentligvis skal trene i flere år fremover(:

1000 takk for det Aurelius. Litt kloke ord er greit å ta med seg på sånne dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag for seint ute. Men ble kjørt på bakfra i rushen i går av en semitrailer..

Jeg blinker ut i nærmeste busslomme, og semitraileren kjører rett forbi. Og siden det var i rushen, så slapp ikke folk meg inn igjen før lenge etterpå..

Så fuck en hvit semi-trailer med CV skilter.. politiannmeldelse ftw... -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

gruer meg faktisk litt til trening i dag.

update; brukte 1time på å klare første øvelse, ble så JÆVLA frustrert da det ikke gikk for 3/4 gang at jeg slang fra meg kula og slo så hardt jeg kunne inn i en vegg. Har betennelse i armen. dritsmart. (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...