Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

SPINN SYKKELSHoP!!!!!

Siste gang jeg bruker dem. For akkurat dette har skjedd før.

Leverte inn sykkel på FULL SERVICE for at den skulle være klar til nordsjørittet. Betalte over 1000, bøa pga nye bremseklosser. Etter tre turer begynte kjede å hoppe og jeg måtte bruke en halvtime av kvelden min på spinn hvor de sa d var en liten feiljustering. Fikk den igjen og sykla 10 mim i dag før kjede igjen hoppet.. så nå går halve lørdagen min på igjen å få fikset dette.

Viser seg at både kjede og drivverk må skiftes og dette ble ikke oppdaget under de forrige to besøkene på spinn. Ikke har de riktige deler heller så nå er jeg innom verksted nr 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Check engine - lyset lyser på den NYE bilen min, som jeg kjøpte på ONSDAG.

I alle dager. Dyttet du vraket igjennom naf-test før du kjøpte?

Sånne sensorer er ganske nervøse av seg,det betyr ikke nødvendigvis at ting går til helvete med ekspressfart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Den varsellampen skrur seg på hver eneste sommer hos oss, men audi klarer ikke fikse det. (noen ganger skrur den seg av igjen også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPINN SYKKELSHoP!!!!!

Siste gang jeg bruker dem. For akkurat dette har skjedd før.

Leverte inn sykkel på FULL SERVICE for at den skulle være klar til nordsjørittet. Betalte over 1000, bøa pga nye bremseklosser. Etter tre turer begynte kjede å hoppe og jeg måtte bruke en halvtime av kvelden min på spinn hvor de sa d var en liten feiljustering. Fikk den igjen og sykla 10 mim i dag før kjede igjen hoppet.. så nå går halve lørdagen min på igjen å få fikset dette.

Viser seg at både kjede og drivverk må skiftes og dette ble ikke oppdaget under de forrige to besøkene på spinn. Ikke har de riktige deler heller så nå er jeg innom verksted nr 3

:mad::mad:

Det der suger! Håper du har fått oversikt (på papir) hva som skulle gjøres og hva som ble gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Dyttet du vraket igjennom naf-test før du kjøpte?

Sånne sensorer er ganske nervøse av seg,det betyr ikke nødvendigvis at ting går til helvete med ekspressfart

Nei, kjøpte nyere bil på onsdag ;) Den forrige var 20 år, denne er 10 så er en helt ny verden for oss. Men den har heldigvis 3 mnd garanti, så det er ordner seg sikkert. Er bare driiiiit å måte være uten bil. Igjen. Men ringer på tirsdag. Damn you pinsehelg -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den varsellampen skrur seg på hver eneste sommer hos oss, men audi klarer ikke fikse det. (noen ganger skrur den seg av igjen også.)

Åå, så det er ikke noe farlig? Sjekket i boken, og der stod det at den kunne kjøres med forsiktighet, men jeg ringte pappa siden han har mer peil enn meg og han sa han ikke ville kjørt den. Det høres skummelt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjør til butikken du kjøpte det hos- dette skal fixes nå! ellers- WHOOP ASS! ;)

Ja har tenkt å ringe de på mandag, og er ikke bare bare å kjøre til de når det er nesten 2 timer unna :p Og hvertfall hvis jeg egentlig ikke burde kjøre så langt med den bilen hvis den lampa fortsetter å lyse. Også i tillegg har jeg en liten baby med meg så vet ikke helt hvordan jeg skal løse det der... mannen på jobb også gitt. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tenkt å ringe de på mandag, og er ikke bare bare å kjøre til de når det er nesten 2 timer unna :p Og hvertfall hvis jeg egentlig ikke burde kjøre så langt med den bilen hvis den lampa fortsetter å lyse. Også i tillegg har jeg en liten baby med meg så vet ikke helt hvordan jeg skal løse det der... mannen på jobb også gitt. Hmm..

Ring tirsdag du, det er pinse i helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...