Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest =xXx=
jeg og valpen var nettopp ute i hagen, og plutselig begynner ho og pipe og hyle og bli helt vill. nå har ho vondt i labben og ligger inne å piper...kan kanksje være vepsestikk, eller humle? noe man kan gjøre for valpen?

Sjekk potene om det ike er en torne eller glassbit eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Fnysen som f… har vært til svigers og trødd i meg kaker og sjokkis til den store gullmedaljen. Så går kakekrigen på TV…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Var det bare neglen, eller gikk noe av fingeren med og ?

En del av fingeren også! Om du har sett bildet på facebook/instagram er det ingenting mot hvordan det var. Jeg monterte sammen fingeren før jeg tok bildet, så ingen skulle svime av. Hele biten der neglen er kuttet kunne vippes av. Og den biten eksisterer ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av fingeren også! Om du har sett bildet på facebook/instagram er det ingenting mot hvordan det var. Jeg monterte sammen fingeren før jeg tok bildet, så ingen skulle svime av. Hele biten der neglen er kuttet kunne vippes av. Og den biten eksisterer ikke lenger.

Ja så det, ser skikkelig stygt ut! Hvordan klarte du det ? :grøss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pratet litt om ferie på trening i dag, så han jeg snakket med lurte på hvordan det var med kvinnfolk der jeg hadde vært.

Jeg fortalte om en litt morsom og hyggelig flirt jeg hadde, men ble så jævla skuffa når jeg skjønte at det han mente var tilgang på prostituerte....

Blir så jævla skuffa over andre mannfolk! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Check engine - lyset lyser på den NYE bilen min, som jeg kjøpte på ONSDAG.

Depends hvor mye du kjøpte for om det er verdt å kjøre naf-test. Det kan være småting, som f.eks at sensoren er dekket i olje og ikke får målt ordentlig.. men igjen, skummelt lys :'/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, er det. Men nå har den sluttet å lyse da... ? o_O:p

Hehe, snodig :wideyed:

Googla det, og fant en god beskrivelse av akkurat den lampa :

"the check engine light is one of the most frustrating and confusing facets of owning a vehicle. It's just a light with no information telling you what the problem is. It's a cry from a baby with no explanation."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...