Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

At jeg aldri lærer at å løpe 4x4 ikke er for meg. Verken cerebral paresen min eller tyngda fordelt på lengde gjør dette til en god kombinasjon. Ender med akillesbetennelse. Hver gang. Hver eneste gang. Allikevel tror jeg at jeg er superwoman etter en pause fra 4x4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther
Sett på over 20 episoder av Game of Thrones i helga. Synes ikke serien er spennende engang. Hvorfor ser jeg på den da?

Jeg ser på twilight, tror det er litt verre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GAAWD! er det mulig..... fann en bmw 520 d- 2009, kjørt 60 000km. fått pruta ned prisen med 15 000kr. fra 270 til 255 000... så klarer faen meg idioten av en selger å SELGE bilen til en anna fyr for 255 000. forbannja asshole

i did all the work, and you steal my shit.... SCREEW YOUUUUUUUU :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du studere? Hva VIL du studere?

Vil inn til Oslo. Kunne kanskje tenkt meg Ernæringsfysiolog, men har neppe karakterene til det. Så da er det litt mer åpent. Søkt på lærerstudier; lektor innen realfag, kokkelærer, og fysioterapeut.

Har et døgn til på å fylle inn mer ønsker på Samordna opptak.

Kunne tenkt meg noe med å hjelpe andre, helst noe som relaterer til mat, og aller helst være en tenkejobb,en hvor man må bruke hodet for å løse problemer, og ikke kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...