Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

måtte ut med 2200 kr for legetime og medisiner

fikk bot på tbanen, fuckings 900 kr

legen sa at jeg må være forsiktig i sola, JA SÅ FINT AT JEG SKAL TIL BARCELONA DA

ser helt for jævlig ut med den jævla eksemen i trynet

har spist altfor mye og bevegd meg minimalt

har et gedigent blåmerke på ryggen fra cuppinga igår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#denfølelsen når du overfører 3500kr til feil kontonummer!

Det positive er at du kan kreve pengene tilbake, da det blir å regne som stjeling ellers :) (dinside.no hjelper med mye sånt der tull)

For min egen del; funnet ut at jeg er så syk i hodet at jeg blir kvalm bare av å lese et navn.

Heldigvis ikke et alt for vanlig navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regningene renner inn. Har ikke ei krone til overs - og da har If Forsikring "sett over" forsikringene mine og sett at jeg ikke er dekke "under vilkårene jeg underskrev på" og sendt en faktura på over 700 kroner. Førstepri i morgen: Perse i chinups og si opp den jævla innbo/reiseforsikringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben påstår at overtidstimene jeg rasket sammen i løpet av fjoråret, ble kassert ved årsslutt, og at jeg ikke lenger har krav på de. Wtf!?!

Det er vanlig at bedrifter setter en grense for hvor mange overtidstimer som kan overføres til et nytt år. Dette har de rett til, men lønna for de "kasserte" timene skal selvsagt utbetales med overtidstillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanlig at bedrifter setter en grense for hvor mange overtidstimer som kan overføres til et nytt år. Dette har de rett til, men lønna for de "kasserte" timene skal selvsagt utbetales med overtidstillegg.

Altså, det eneste jeg har registrert skriftlig /dokumentert hittils er ferielovens begrensning på at det ikke er lov å overføre mer enn tolv dager ubrukt ferie fra ett år til et annet. Den er forsåvidt grei.

Men når det kommer til grenser for overførbare overtidstimer har jeg ikke hørt noe eller sett noe i arbeidskontrakt /reglement utenom at "overtid skal fortrinnsmessig løses ut som avspasering ".

Skal dobbeltsjekke med arbeidstilsynet i morgen, i skrivende stund skylder jeg arbeidsgiver 390timer, og da jeg har planer om å si opp i takt med at sommeren er over, er alle mulige måter å krympe timegjelden på, av interesse.

De kan vel ikke bare si at "nei,den forsvant bare"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på løfting. http://goodlift.info/live1/onlineside.html

Plattingmannskapet er jo tilbakestående. De glemmer å justere rack, og de står og klør seg i hodet og tar vekter av og på og av og på fordi de sliter litt med hoderegninga. For ikke å snakke om at de har sirup i ræva når de må spotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på løfting. http://goodlift.info/live1/onlineside.html

Plattingmannskapet er jo tilbakestående. De glemmer å justere rack, og de står og klør seg i hodet og tar vekter av og på og av og på fordi de sliter litt med hoderegninga. For ikke å snakke om at de har sirup i ræva når de må spotte.

Spennende i -63, gitt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...