Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nevnt det, men møtte mye motstand :p det er ikke ofte han gjør det, men nå har det vært hver natt i to uker..

Be han om å suck it up. Jeg var innom Lovisenberg for noen uker siden og opererte i nesen/bihulene for å puste bedre. Det er bedre å gjøre et engangsinngrep enn å irritere seg over snorking for resten av livet.

Look on the bright side: du får happy pills.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

well FUCK me sideways. Har holdt på å forberedt meg til eksamen i 1,5 måned tok en halv sovetablett rundt 21 i går. For og la meg 21.40 sovnet.....voknet 22.05. med resultat at eg vart våken hele forbanna natta. med påfølgende resultat..at hjerna no work today. mest sannsynlig at eg strøk....siden dette var 3 forsøk..så må eg nok ta om 3 året av bachloren. fuuuuuuuuuu :mad::mad::mad::mad: such anger....so mad.... grrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektronisk skattekort. Andre gangen i år at jeg må inn og fysisk endre på for at arbeidsgiver skal kunne få henta ut. Og hvordan finner jeg ut at jeg må inn for å fikse stuff? Joda, blir trekt 50%. :/ Kjedelig når det så fint står at "arbeidsgiver henter skattekortet ditt elektronisk uten at du behøver å gjøre noe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektronisk skattekort. Andre gangen i år at jeg må inn og fysisk endre på for at arbeidsgiver skal kunne få henta ut. Og hvordan finner jeg ut at jeg må inn for å fikse stuff? Joda, blir trekt 50%. :/ Kjedelig når det så fint står at "arbeidsgiver henter skattekortet ditt elektronisk uten at du behøver å gjøre noe".

Hvordan går man frem for å endre på den elektroniske selvangivelsen /skatteberegning-greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går man frem for å endre på den elektroniske selvangivelsen /skatteberegning-greia?

Nå bestilte jeg nytt skattekort, med ny trekkprosent pga at jeg kommer til å tjene bedre enn jeg trodde fremover =) Så litt usikker på evt andre metoder. Hos meg sto det en link inne på forrige skattetrekksmelding inn på altinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpnet en pakke fra ebay, inni plastikken lå det en flue. Pakken kom fra Kina. Fikk panikk. Kastet hele ebaypakken ut ytterdøra. Kan nå ha ødelagt hele Tromsø sitt økosystem.

Har du hentet inn igjen det du har kjøpt?

Og, om så, hadde fluen fløyet sin vei?

Vet du eventuelt om den satt kursen sydover mot Bergen?

Vurderer å stenge alle ventiler og lukke vinduene nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...