Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skjedde for et par dager siden, men ååå.

Skulle benke, var i topp humør etter ny pers I knebøy og var skikkelig klar.

Jeg setter turen mot benken, men først må jeg gå å hente en stang på andre siden av rommet, siden det ikke var en stang på benken fra før av. jeg henter denne, plasserer drikkeflasken min bak benken, og snur meg bort 2 sekund for å se etter en pinne (noe sånt) bare for å gå igjennom litt teknikk før jeg begynner.

Med en gang jeg snur meg, kommer en jente som virket ganske bedskjeden å bare rigger seg tilrette med alt mulig, jeg snur meg tilbake, ante selvfølgelig fred og ingen fare, da jeg ser at noen har tatt benken min.

Jeg hadde på dette tidspunktet allerede ventet ca. 15min på at benken skulle bli ledig, og var virkelig i humør for benkpress.

Men det var jo bare en stang på benken, som hun umulig kunne vite at jeg hadde plassert der 8s før hun satt seg der, så jeg virker da som århundrets douchebag, når jeg høflig prøver å si at jeg nettopp hadde flyttet stangen dit, og at jeg hadde planer om å bruke benken.

Det virket som om hun ble drittlei seg, og gikk rett i garderoben, og jeg begynner å lure på hva faen jeg hadde gjort nå.

Kunne selvfølgelig tilbudt henne å ta imellom, noe jeg selvfølgelig skulle ha gjort, men tenke ikke så langt der og da.

Det hele endte med at jeg hadde en jævlig følelse resten av treningen, og ble paranoid for at noen andre heller hadde fått med seg at jeg flyttet stangen dit.

FML

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde for et par dager siden, men ååå.

Skulle benke, var i topp humør etter ny pers I knebøy og var skikkelig klar.

Jeg setter turen mot benken, men først må jeg gå å hente en stang på andre siden av rommet, siden det ikke var en stang på benken fra før av. jeg henter denne, plasserer drikkeflasken min bak benken, og snur meg bort 2 sekund for å se etter en pinne (noe sånt) bare for å gå igjennom litt teknikk før jeg begynner.

Med en gang jeg snur meg, kommer en jente som virket ganske bedskjeden å bare rigger seg tilrette med alt mulig, jeg snur meg tilbake, ante selvfølgelig fred og ingen fare, da jeg ser at noen har tatt benken min.

Jeg hadde på dette tidspunktet allerede ventet ca. 15min på at benken skulle bli ledig, og var virkelig i humør for benkpress.

Men det var jo bare en stang på benken, som hun umulig kunne vite at jeg hadde plassert der 8s før hun satt seg der, så jeg virker da som århundrets douchebag, når jeg høflig prøver å si at jeg nettopp hadde flyttet stangen dit, og at jeg hadde planer om å bruke benken.

Det virket som om hun ble drittlei seg, og gikk rett i garderoben, og jeg begynner å lure på hva faen jeg hadde gjort nå.

Kunne selvfølgelig tilbudt henne å ta imellom, noe jeg selvfølgelig skulle ha gjort, men tenke ikke så langt der og da.

Det hele endte med at jeg hadde en jævlig følelse resten av treningen, og ble paranoid for at noen andre heller hadde fått med seg at jeg flyttet stangen dit.

FML

dafuq? Such feels...much sadness.... lots angziety....wow....

om ho har blitt såra fordi du sa ifra på en pen måte at du skulle bruke benken..... kan jo tyde på at ho har issues fra før. Fint lite du kan gjør noe med hvordan folk reagerer.

Opplevd ditte mange ganger....spesielt mellom sett...snur med 2 sec..og noen begynner å ta av vektene. Man sier bare ifra på en fin måte at man bruker utstyret- alle har en forståelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sympati liker.

know the feeling...same similar situation here bro:unsure:

Det som gjør det enda mer deprimerende er at det er mange som er i samme båt på verdensbasis. Det er normalt. "That's life" and all the bullshit.

Når du møter på folk du ikke liker, eller situasjoner du virkelig hater, så kan du bare gå til side og unngå det hele. Livet får du midt i fleisen og det er ikke en dritt du kan gjøre for å "unngå" det, du må bare grinde deg gjennom det. Og når du ikke eier reserveenergi engang, så ser ikke "grind" så jævlig realistisk, for å si det sånn.

Fuck.

"You can have my humanity, I'm out."

#DagensEmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...