Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Favorittbandet mitt spiller i oslo snart, og trommisen inviterte meg til konserten.

"20 års aldersgrense om du ikke har studentbevis"

yessda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du ha langt hår for å føle deg kvinnelig? Jeg har 9 millimeter på litt mindre enn halve hodet, føler ikke det definerer meg som gutte-aktig fordet :)

Når du er klippet i noe som hører hjemme på hodet til en naturfagslærer i 50årene så ja! Hadde jeg ville ha kort hår hadde jeg faen meg bedt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er klippet i noe som hører hjemme på hodet til en naturfagslærer i 50årene så ja! Hadde jeg ville ha kort hår hadde jeg faen meg bedt om det.

Altfor mange utdanner seg til frisør og er "såååå stylish assa" men er noen fullstendig håpløse togvrak. Altfor mange ræva frisører der ute (blir nesten som DJs: alle med to kontrollere og en ipad kaller seg DJs for tiden).

Det skal dog nevnes at ikke alle er flinke til å kommunisere deres ønsker i stor detalj heller.

Kjenner at jeg er litt glad for at jeg maskinklipper meg selv en gang i uka og er ok med det :/ jeg pleide å grue meg til å gå til frisøren før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange utdanner seg til frisør og er "såååå stylish assa" men er noen fullstendig håpløse togvrak. Altfor mange ræva frisører der ute (blir nesten som DJs: alle med to kontrollere og en ipad kaller seg DJs for tiden).

Det skal dog nevnes at ikke alle er flinke til å kommunisere deres ønsker i stor detalj heller.

Kjenner at jeg er litt glad for at jeg maskinklipper meg selv en gang i uka og er ok med det :/ jeg pleide å grue meg til å gå til frisøren før.

"Jeg vil ikke ha kort hår" er ikke kommunikasjonssvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Favorittbandet mitt spiller i oslo snart, og trommisen inviterte meg til konserten.

"20 års aldersgrense om du ikke har studentbevis"

yessda.

Om venuen tillater konsertgjengere under 20 år i utgangspunktet tipper jeg det er en smal sak for trommisen å snakke med arrangør slik at du kan komme inn uansett :-) Kanskje de har en gjestelisteplass til deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten jeg bor i nå er lagt ut for salg, så da er det bare et spørsmål om tid før den blir solgt og tidspunkt for overtakelse skal avgjøres. Jeg er student fram til slutten av juni, men søker alt av jobber. Dessverre er det ikke helt enkelt når det er 300+ søkere på en kiwi-jobb :p Får håpe noen finner utdannelsen min attraktiv nok til å gi meg en jobb snart.

Yeah, har mange pappesker så vi kan jo bygge oss en svær borg :D

hvor lenge har du bodd i leiligheten? har du bodd der lenge nopok- så må selger gi deg tilbude med 20 % rabatt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Om venuen tillater konsertgjengere under 20 år i utgangspunktet tipper jeg det er en smal sak for trommisen å snakke med arrangør slik at du kan komme inn uansett :) Kanskje de har en gjestelisteplass til deg også?

Tenkte faktisk på det! Skal se om jeg tørr å spørre han om det, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Skulle vaske en skål, og la ikke merke til at jeg fikk zalo på skjeia som lå oppi.

Den tenkte jeg at ikke trengte vask, så jeg stappet den i munnen

): ew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...