Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir 20 på lørdag, har gleda meg til å dra ut å feire i typ en måned. For to dager siden våkna jeg og var litt tung i hodet. Igår våkna jeg med litt slim i halsen og generellt nedsatt form. Idag våkna jeg med pustevansker og feber ...... Ser ut som jeg kan si hade til den feiringa.

*Trøsteliker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 20 på lørdag, har gleda meg til å dra ut å feire i typ en måned. For to dager siden våkna jeg og var litt tung i hodet. Igår våkna jeg med litt slim i halsen og generellt nedsatt form. Idag våkna jeg med pustevansker og feber ...... Ser ut som jeg kan si hade til den feiringa.

Spis mye mat, få nok søvn og prøv å ikke stress. :) Kroppen trenger hvile for å komme seg. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ER ironisk at jeg i dag gadd åpne en mail fra Sats der de bare meg evaluere dem der et punkt var renhold - og "Mitt" sats er bare støvete - hele tiden - 24/7/365. Ittno' nytt.

MEN i dag var det ikke bare støvete; Det var verre enn på lenge; skittent; sølt "hvemvet" fleresteder, markløftplatfomen var nedstøvet og skittent, løftet opp en manual og støvkaninene kom hoppende... Og jeg så en ansatt støvsuge det området i går.

(Dagens positive: Om ikke immunforsvaret mitt er er klar for DETMESTE nå, så kan det jaggu være det samme.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inkompetente sjefer. Ikke bare presterer de å svare max useriøst og barnslig på mail,de klarer tilsynelatende å glemme å legge av tips til meg for desember/januar, og så klarer de å trylle frem at jeg skylder de enda flere timer! Har nå gått opp fra å ligge på -240 timer , til -390.

Og så er jeg satt opp til å stå på fiskestasjon alene på lørdag. Med femti gjester og en meny og en mise en place jeg har NULL peil på.

Og så er det møte klokka ti i morgen, så jeg må opp ni,og helst skulle jeg vært i sengs nå,men må kjøre hjem for å passe catz.

Og så påstod de at jeg hadde blitt feit i Bergen, fordi jeg kom på jobb i en kokkejakke tre størrelser mindre enn jeg vanligvis pleier å bruke.

:misfornøyd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg flytta hjemmefra første gang, med en kompis.. for "altfor" mange år siden, var vi smarte. Stakk på Europris og shoppa inn med papptallerkner og plastikkbestikk :p *Problem solved*,

Evnt den "økonomiske / miljøvennlige varianten" til en kompis. Kun bruke 1 asjett og 1 sett bestikk, og vaske for hver gang du bruker noe :eek:-_-

Min negative : Surprisebesøk fra Oslo, kompis som kom på besøk uannmeldt. Og er opptatt hele resten av uka dag+kveld, og helga.. og han skal seff crashe hos meg :-/

Hehe, smart, men jeg er nok litt for jentete til at det hadde fungert her :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
No veit eg ikkje årsaken, men for mange som driv med Crossfit er jo det der noko som hadde hamna i Dagens glade. :D

Jeg liker ikke en gang crossfit, jeg. ): Kettbellutøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...