Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Prøvde meg på litt cardio på tirsdag i håp om det kom til å gå bra (har ikke trent det siden jeg ble permanent verre). I stede har jeg fått en skikkelig nedtur helsemessig med uviss varighet :( Forbanna smart å pushe den akkuratt litt for langt. Det at det har gått greit (ikke fint men greit) å trene styrke i ca. 1,5t 3-4 ganger i uken med gode pauser betyr tydeligvis ikke at cardio går greit:grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

Glemte armbeskyttere til kettlebelltreningen i dag - ser ut som om noen har mishandlet armene mine. ukult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggen låste seg etter at jeg måtte bøye meg ned for å finne noen papirer. Møkk. :(

Men får bare gå ut å bevege meg, skal på fjelltur med guttungen samme f... i helgen, så håper at det hjelper. Og så skal jeg ha PT time på mandag, så det får bare gi seg... :grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått tildelt praksisplass av skolen i dag. Havnet i Oslo. Blir fantastisk å ha 80% praksis i tre måneder kombinert med to andre jobber, og i tillegg måtte pendle over en time hver vei til praksis.

GRATULRER hioa, dere har null koordineringsevne!

Brukt hele kvelden på å sutre. På et tidspunkt gråt jeg neeesten litt. 80-90 timers uker, here I come :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var skikkelig motivert for å ta oppvasken, men så har vi brukt opp alt varmtvannet på dusjing tideligere i dag :( Fuck liten varmtvannstank kombinert med at leiligheten ikke har oppvaskemaskin :mad:

Når jeg får igjen på skatten blir det søren meg benkoppvaskemaskin. Har klart oss uten oppvaskemaskin siden november, og har nå søren meg fått nok av å alltid ha masse oppvask stående...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...