Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Må til legen i morgen fordi jeg fortsatt har vondt i hodet... :cry: 1 uke i strekk.. faktisk OVER en uke nå med konstant hodepine :unsure:

Og jeg tror årets mest negative.. Noensinne.. er at jeg av alle ting klarte å glemme pilla :cautious::(:confused::dead: Den ENE dagen jeg ikke skulle gjort det :dead::wtf::banghead::nailbiting: Neineinei og atter nei :(:huh: Hadde jeg ikke hatt så vondt i hodet og vært så dausliten skulle jeg gitt meg selv juling for sånne totalt håpløse tabber :cautious:

Generelt er jeg bare så sliten at jeg sikkert har lagt en million "bonusaksjer" i bekymringsfondet enn nødvendig av den ene grunnen til at jeg bare er så sliten så bekymringsfondet har overskudd i aksjer om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 i feber, så sår i halsen jeg kun kan drikke vann og spise is.....

Er det noe som går eller ?? Iallefall, sykepleieren på telefonen gjetta på det var noe halsbetennelse.. så det betyr vel minimalt med trening denne uka :-( Samt vanskelig å få i seg mat.. triple fail..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa

Får ikkje fri 3 månadar neste år for å reisa til New Zealand på laaaang ferie. :(

Dumme omorganisering; tredje på fire år eller noko slikt.

(Men på den andre sida; har då 59 feriedagar eg må bruka...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde litt ubehag i knærne etter mye stillesitting i går (jeg har en uvane med å alltid sitte på knærne eller i "indianerstilling"), tenkte at jeg som vanlig bare hadde stivnet, når knærne fortsatt var litt grinete i morrest. Mandag er leg-day, ingen problemer under oppvarmingen, og tenkte at da var det ikke noe problem. startet oppvarmingssettene på knebøy, og det knaste og knaket i knærne, litt ubehag men ikke vondt. kom til 50 kilo, da var det full stopp i knærne. kjentes ut som patella hang seg opp i bunnen av løftet for så å smelle på plass på topp.

Måtte gi opp knebøyen og tenkte å prøve lett beinpress istedet, vel, dum ide, kjente ikke stort der og da, men nå knaser og knepper det fælt ved fleksjon i det høyre kneet, og har smerte ved ekstensjon (samt en liten hevelse bak) på det venstre....

forbanna møkkaknær:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 1,4 kg kylling på rema i sted, typen er bortreist (igjen) og det er et godt stykke å gå til butikken med en 3-åring. Spesielt når 3-åringen ikke vil gå.

Kommer hjem, hadde sett for meg pulled chicken-salat med BBQ-saus osv. Det er hull i pakken. Kyllingen er sur. 1,4 kg kylling rett i bosset.

I'm hungry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 1,4 kg kylling på rema i s typen er bortreist (igjen) og det er et godt stykke å gå til butikken med en 3-åring. Spesielt når 3-åringen ikke vil gå.

Kommer hjem, hadde sett for meg pulled chicken-salat med BBQ-saus osv. Det er hull i pakken. Kyllingen er sur. 1,4 kg kylling rett i bosset.

I'm hungry.

Kjipt. Men uansett så kan du jo ringe butikken, forklare saken-og ha 1, 4 kg kylling tilgode:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eminator

Alt er egentlig veileder sin skyld.

Han som har ansvaret for å tildele oss praksisplasser var lenge i pappaperm, og i stedet for å delegere ansvaret til noen andre, ventet de. Så da når han kom tilbake hadde han under to uker på å få plassert 65 studenter. Resultatet er nå at jeg er i en praksisplass som ikke er relatert til mitt studie. Og der skal jeg være i tre mnd. Ringte skolen i stad, og fikk det alltid så hyggelige svaret "Det vil ikke bli noe bytte av praksisplasser på dette tidspunkt, du får gjøre det beste ut av det".

Konklusjon; FML

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eminator

Alt er egentlig veileder sin skyld.

Han som har ansvaret for å tildele oss praksisplasser var lenge i pappaperm, og i stedet for å delegere ansvaret til noen andre, ventet de. Så da når han kom tilbake hadde han under to uker på å få plassert 65 studenter. Resultatet er nå at jeg er i en praksisplass som ikke er relatert til mitt studie. Og der skal jeg være i tre mnd. Ringte skolen i stad, og fikk det alltid så hyggelige svaret "Det vil ikke bli noe bytte av praksisplasser på dette tidspunkt, du får gjøre det beste ut av det".

Konklusjon; FML

da spør eg- er det verdt å ditche ut av praksisplass? hvor lenge har du gått på studiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eminator

Alt er egentlig veileder sin skyld.

Han som har ansvaret for å tildele oss praksisplasser var lenge i pappaperm, og i stedet for å delegere ansvaret til noen andre, ventet de. Så da når han kom tilbake hadde han under to uker på å få plassert 65 studenter. Resultatet er nå at jeg er i en praksisplass som ikke er relatert til mitt studie. Og der skal jeg være i tre mnd. Ringte skolen i stad, og fikk det alltid så hyggelige svaret "Det vil ikke bli noe bytte av praksisplasser på dette tidspunkt, du får gjøre det beste ut av det".

Konklusjon; FML

Går det an å ta igjen praksis neste år f.eks? På studiet jeg gikk var det flere som fikk ta praksisen året etter av forskjellige grunner (fravær, utveksling etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...